مطالب مرتبط:
فرق فروش نفت ایران در دولت ترامپ و بایدن
اصطکاک بر سر انتخاب مسئولان پست های کلیدی اتحادیه اروپا مشهود است/پیروزی احتمالی ترامپ برای راستگرایان اروپا دستاوردی ندارد
برگزاری دادگاه خبرنگار آمریکایی در روسیه
نگرانی اندیشکده آمریکایی از موج حمایت ها از فلسطین
جلیلی: الگوبرداری آمریکایی ها از نظام شبکه بهداشت ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 10:002024-06-26سياسي

یک بام و دو هوای رای دهندگان آمریکایی برای انتخاب میان ترامپ و بایدن


نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد، رای دهندگان آمریکایی دونالد ترامپ را برای اقتصاد کشورشان مناسب تر می دانند اما جو بایدن را برای حفظ دموکراسی ترجیح می دهند.

- نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد، رای دهندگان آمریکایی دونالد ترامپ را برای اقتصاد کشورشان مناسب تر می دانند اما جو بایدن را برای حفظ دموکراسی ترجیح می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج جدیدترین نظرسنجی خبرگزاری رویترز که سه روز به طول انجامید، نشان می دهد که رأی دهندگان آمریکایی کمتر از پنج ماه مانده به انتخابات نوامبر درخصوص رویکرد نامزدها در رابطه با موضوعاتی که پاسخ دهندگان آن را 2 مشکل اصلی پیش روی ملت می دانند، اختلاف نظر دارند.

طبق این نظرسنجی، رای دهندگان در ایالات متحده، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری را به عنوان فردی بهتر برای اقتصاد می دانند اما رویکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و رقیب دموکرات او را در حفظ دموکراسی ترجیح می دهند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، میزان محبوبیت بایدن از 36 درصد در ماه مه، زمانی که پایین ترین میزان در دوره ریاست جمهوری او بود، به 37 درصد افزایش یافته است.

بسیاری از دموکرات ها بیم آن دارند که بایدن به خاطر نگرانی های رای دهندگان نسبت به سن او که هم اکنون 81 سال دارد و همچنین مخالفت در حزب او با ادامه حمایت از جن


برچسب ها: دونالد ترامپ - آمریکایی - نظرسنجی - جو بایدن - بایدن - ترامپ - انتخابات ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای رای دهندگان آمریکایی برای انتخاب میان ترامپ و بایدن

یک بام و دو هوای رای دهندگان آمریکایی برای انتخاب میان ترامپ و بایدن