مطالب مرتبط:
نوع نگاه دولت سیزدهم در توسعه، رشد و تحول آفرینی در تمام حوزه ها بود/دشمن بر حضور مردم در انتخابات متمرکز است/مشارکت گسترده مردم در انتخابات امنیت ساز است
رسانه های دشمن در تلاش برای کاهش سطح مشارکت مردم در انتخابات هستند
پیام آیت الله کعبی برای دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات
آحاد مردم در انتخابات مشارکت کنند
فیلم/وزرای دولت سیزدهم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را تداوم مسیر خدمت خواندند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 09:352024-06-28سياسي

مشارکت مردم در انتخابات دشمن را ناامید می کند


مشارکت بالای مردم در انتخابات پایه های نظام جمهوری اسلامی را مستحکم می کند و یک تکلیف سیاسی برای ناامید کردن دشمنان و شاد کردن دوستداران انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات پایه های نظام جمهوری اسلامی را مستحکم می کند و یک تکلیف سیاسی برای ناامید کردن دشمنان و شاد کردن دوستداران انقلاب اسلامی است.

غلامعلی حیدری هشتم تیرماه با حضور در شعبه اخذ رای در مدرسه حاج یدالله کیانی شهرکرد با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری یک انتخابات مهم است، اظهار کرد: مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات موجب سربلندی کشور می شود.

وی با تاکید بر اینکه از مردم چهارمحال و بختیاری دعوت می شود در ساعات اولیه رای گیری در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند و رای خود را به صندوق بیندازند، گفت: شعب اخذ رای در این استان فعالیت خود را از ساعات اولیه فرآیند رای گیری آغاز کرده اند و در آمادگی کامل هستند.

حیدری با اشاره به اینکه مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات های گذشته همیشه پیشتاز بودند، یادآور شد: قطعاً در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز با حضور پرشورشان دشمن را ناامید خواهند کرد.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - انتخابات - نظام جمهوری اسلامی - جمهوری اسلامی - انقلاب اسلامی - چهارمحال - مشارکت
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در انتخابات دشمن را ناامید می کند

مشارکت مردم در انتخابات دشمن را ناامید می کند