مطالب مرتبط:
تحلیل نگاه اقتصادی کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری/ پزشکیان و جلیلی درباره رشد اقتصادی، تورم و FATF چه نظری دارند؟
انتخابات پارلمانی مغولستان در بحبوحه فساد و نگرانی های اقتصادی
ایده های اقتصادی سعید جلیلی و مسعود پزشکیان چیست؟
نگاه اقتصادی پزشکیان و جلیلی درباره تورم و FATF
برنامه های اقتصادی مسعود پزشکیان چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 تیر 1403 ساعت 16:052024-06-29سياسي

نگاهی به دیدگاه های اقتصادی پزشکیان برای ورود به دور دوم انتخابات


از دیدگاه ها و برنامه های اقتصادی مسعود پزشکیان می توان به لزوم تعامل با دنیا برای افزایش رشد اقتصادی و همچنین همسان سازی فاصله میان تورم با نرخ دستمزدها اشاره داشت.

- از دیدگاه ها و برنامه های اقتصادی مسعود پزشکیان می توان به لزوم تعامل با دنیا برای افزایش رشد اقتصادی و همچنین همسان سازی فاصله میان تورم با نرخ دستمزدها اشاره داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اعلام نتایج انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و راه یابی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به عنوان دو نامزد برتر به دور دوم انتخابات، برنامه ها و سیاست های دو رقیب نهایی برای تصاحب کرسی ریاست جمهوری، در مرکز توجه اکثریت عموم قرار دارد.

اینکه هر نامزد چه برنامه ای برای مدیریت شرایط اقتصادی کشور داشته و تفکر و نگاه اقتصادی وی در میان جامعه چه جایگاهی دارد، بی شک بر انتخاب رأی دهندگان در شرایط و وضعیت فعلی اقتصاد کشور نقش مهمی دارد.

برنامه های اقتصادی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی از کلیدواژه های متفاوتی تشکیل شده است اما هر دو بر واقعیت وجود تورم در اقتصاد کشور و تلاش برای کاهش تورم و افزایش رشد اقصادی کشور تاکید دارند.

با این حال، برنامه های دو رقیب برای کاهش تورم، رشد اقتصادی، رفع تحریم ها و روش های کاهش آن متفاوت است و در اکثر موارد رویکردهایی کاملا متضاد در میان برنامه ها


برچسب ها: اقتصادی - مسعود پزشکیان - برنامه های اقتصادی - پزشکیان - برنامه ها - انتخاب - برنامه
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به دیدگاه های اقتصادی پزشکیان برای ورود به دور دوم انتخابات

نگاهی به دیدگاه های اقتصادی پزشکیان برای ورود به دور دوم انتخابات