مطالب مرتبط:
جزییات تماس تلفنی پوتین و مخبر به روایت کرملین
جزییات تماس تلفنی پوتین و مخبر به روایت کرملین
پوتین با مخبر تماس گرفت
رایزنی مخبر با پوتین
مخبر: گام بلند اجرای توافقات بین ایران و روسیه/ روابط راهبردی دوکشور غیرقابل تغییر است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 21:202024-06-26بين الملل

تماس تلفنی مخبر و پوتین درباره توافقات اخیر


مخبر ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت اجرای توافقات صورت گرفته میان دو کشور، روابط راهبردی فیمابین را غیرقابل تغییر خواند و با تاکید بر اهمیت مذاکرات و نگاه مشترک تهران-مسکو در خصوص مسائل منطقه ای، - ابراز امیدواری کرد تلاش های دو کشور در جهت ثبات بخشی به منطقه به نتایج مطلوب برسد.

سرپرست ریاست جمهوری ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت اجرای توافقات صورت گرفته میان ایران و روسیه، روابط راهبردی فیمابین را غیرقابل تغییر خواند و با تاکید بر اهمیت مذاکرات و نگاه مشترک تهران-مسکو در خصوص مسائل منطقه ای، ابراز امیدواری کرد تلاش های دو کشور در جهت ثبات بخشی به منطقه به نتایج مطلوب برسد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد مخبر عصر امروز چهارشنبه در پاسخ به تماس تلفنی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، امضای تفاهمنامه مشترک در خصوص انتقال گاز روسیه به ایران را گامی بلند در جهت تعمیق روابط دو کشور و اقدامی موثر در راستای توسعه اقتصادی منطقه دانست و با بیان اینکه با اجرای این طرح نه تنها منافع اقتصادی دو کشور، بلکه منافع کل منطقه تامین خواهد شد، از اهتمام رییس جمهوری روسیه در به سرانجام رسیدن این توافق قدردانی کرد.

  مخبر در ادامه ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت اجرای توافقات صورت گرفته میان دو کشور، روابط راهبردی فیمابین را غیرقابل تغییر خواند و با تاکید


برچسب ها: توافقات - مسائل منطقه - منطقه - تماس تلفنی - کشور - امیدواری - روابط
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی مخبر و پوتین درباره توافقات اخیر

تماس تلفنی مخبر و پوتین درباره توافقات اخیر