مطالب مرتبط:
حرکت زیبای مدافع پرسپولیس همه را متعجب کرد
عکس زیبای مسعود پزشکیان در کنار دخترش
حرکت زیبای ستاره پرسپولیس با آزادسازی 9 زندانی+عکس
اقدام زیبای مدافع پرسپولیس در نیشابور
عکس| حرکت زیبای ستاره پرسپولیس با آزادسازی 9 زندانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 09:552024-06-24اقتصادي

وعده های زیبای مسکنی


اهدای زمین رایگان، فروش متری مسکن، ساخت یک میلیون خانه، احداث واحدهای استیجاری، واگذاری خانه 75 متری به زوج های جوان و استفاده از 2.

5 میلیون مسکن خالی، - اهدای زمین رایگان، فروش متری مسکن، ساخت یک میلیون خانه، احداث واحدهای استیجاری، واگذاری خانه 75 متری به زوج های جوان و استفاده از 2.

5 میلیون مسکن خالی، شعارهای این روزهای نامزدها را تشکیل می دهد که برخی در حال اجراست، تعدادی بی نتیجه مانده، بعضی واقع بینانه است و برخی دیگر نسبتی با قوانین بالادستی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دولت چهاردهم در شرایطی تا چهار روز دیگر توسط مردم انتخاب می شود که یکی از مهمترین دغدغه های رای دهندگان برنامه های دولت آینده برای بخش مسکن و توانایی آن برای خانه دار کردن مردم است.

شش کاندیدای ریاست جمهوری در روزهای گذشته با مقداری شدت و ضعف، طرح هایی برای ساماندهی بازار مسکن و خانه دار کردن مردم اعلام کرده اند.

اما به نظر می رسد این برنامه ها بیش از آنکه با قوانین بالادستی همراستا باشد یا حتی مخاطبان را اقناع کند، تاریخ مصرف انتخاباتی دارد.

تکمیل 560 هزار خانه توسط دولت سیزدهم در راستای قانون جهش تولید و تامین مسکن با هدف ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکونی، هم اکنون طرح نهضت ملی مسکن توسط دولت سیزدهم در حال اجرا است و آنطور که وزیر راه و شهرسازی اعل


برچسب ها: مسکن - میلیون - خانه - زوج های جوان - متری - کاندیدای ریاست جمهوری - اهدای زمین
آخرین اخبار سرویس:

وعده های زیبای مسکنی

وعده های زیبای مسکنی