مطالب مرتبط:
همایش بزرگ هواداران سعید جلیلی در شیراز
همایش هواداران سعید جلیلی در شیراز
همایش حماسه حضور در مهران برگزار شد
مناظره دوم سعید جلیلی و مسعود پزشکیان چه زمانی برگزار می شود؟
طعنه عباس عبدی به جلیلی بعد مناظره: اگر زاکانی و قاضی زاده پیشمرگ این بنده خدا نشده بودند؛ کارش در دور اول یکسره شده بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 21:302024-07-02سياسي

همایش حامیان سعید جلیلی با حضور «قاضی زاده» در شیراز برگزار شد


همایش بزرگ ستاد فجر حامیان سعید جلیلی با حضور و سخنرانی سیدامیرحسین قاضی زاده معاون رییس جمهور در تالار معلم شیراز برگزار شد.

- همایش حامیان سعید جلیلی با حضور قاضی زاده در شیراز برگزار شد شیراز - همایش بزرگ ستاد فجر حامیان سعید جلیلی با حضور و سخنرانی سیدامیرحسین قاضی زاده معاون رییس جمهور در تالار معلم شیراز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش ستاد فجر حامیان سعید جلیلی با حضور و سخنرانی سیدامیرحسین قاضی زاده غروب سه شنبه 12 تیر ماه در تالار معلم شهر شیراز برپا شد.

در این اجتماع مردمی که با حضور اقشار مختلف مردمی از اقوام و طوایف گوناگون و گروه های اجتماعی مختلف همراه بود هواداران سعید جلیلی در میان سخنرانی قاضی زاده هاشمی معاون آیت الله رییسی بارها با شعارهای درود بر رییسی حمایت خود را از دولت آیت الله رییسی اعلام کرده و بر ادامه راه آن توسط جلیلی تاکید کردند.

در میان هواداران جلیلی افرادی چون سردار محمدنبی رودکی فرمانده لشکر 19 فجر در دوران دفاع مقدس، جعفر طاهری رییس ستاد انتخاباتی زاکانی در مرحله اول انتخابات، سردار محمد علی شیخی و پیشکسوتان دفاع مقدس به چشم می خوردند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در سخنرانی خود ضمن بیان وجوه مشترک جلیلی با شهید رییسی، وی را نماینده تفکری مردمی معرفی کرد و خواهان مشارکت مردم در


برچسب ها: سعید جلیلی - قاضی زاده - جلیلی - سیدامیرحسین - معاون رییس جمهور - حامیان - شیراز
آخرین اخبار سرویس:

همایش حامیان سعید جلیلی با حضور «قاضی زاده» در شیراز برگزار شد

همایش حامیان سعید جلیلی با حضور «قاضی زاده» در شیراز برگزار شد