مطالب مرتبط:
تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است
تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است
تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است
آخرین آمار از تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران
تخلف انتخاباتی در تهران گزارش نشده است/ تعیین 312 شعبه سیار اخذ رای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 12:052024-06-24سياسي

ثبت تخلف انتخاباتی در شهر تهران


رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: تاکنون گزارشی از تخلف ستادهای انتخاباتی نامزدها و کارکنان ادارات در جریان برگزاری فرایند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان ارائه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حامد شایان درباره اقدامات انجام شده برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تهران افزود: در تهران سه هزار و 850 شعبه اخذ رای تعیین شده که در همین راستا جانمایی این شعب تا حدودی تغییر کرده و برخی از شعب در مکان های جدید برای دسترسی بهتر مردم و به دلیل تراکم بیشتر جانمایی شده است.

وی اظهار کرد: همچنین 312 شعبه سیار در شهرستان تهران تعیین شده و با توجه به مشخص شدن مسیرها، اقداماتی برای جانمایی جدید این شعب سیار اخذ رای نیز در سطح پایتخت انجام شده است.

شایان ادامه داد: این شعب در بیمارستان ها، پادگان ها و کارخانه ها مستقر می شوند تا کسانی که امکان حضور در شعب اخذ رای ثابت ندارند به این شعب مراجعه و در انتخابات مشارکت کنند تا در روز انتخابات رای مردم در هر نقطه از شهر اخذ شود.

40 درصد شعب اخذ رای در مساجد قرار دارد معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار تهران همچنین اضافه کرد: تعداد 40 درصد شعب اخذ رای در شهرستان تهران در مساجد و 60 درصد آنها در اماکن دیگر بویژه مدارس جانمایی شده و مستقر خواه


برچسب ها: انتخابات - انتخابات ریاست جمهوری - شهرستان تهران - شهرستان - انتخابات ریاست - چهاردهمین دوره - تهران
آخرین اخبار سرویس:

ثبت تخلف انتخاباتی در شهر تهران

ثبت تخلف انتخاباتی در شهر تهران