مطالب مرتبط:
نقش مناظره ها در روان شناسی سیاسی و شناخت ناخودآگاه فردی شش نامزد ریاست جمهوری
ترافیک در هراز و سوادکوه روان است
ترافیک در محور چالوس-کرج روان است
صدور هشدار زرد رنگ برای استان تهران/ رگبار و وزش باد شدید در راه پایتخت
تاثیر دوسویه مصرف مواد مخدر و ابتلا به اختلالات روان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 08:102024-06-26اقتصادي

روانشناسان زرد؛ اغواگران روان


یک کارشناس ارشد روانشناسی بالینی گفت: چیزی که روانشناسان زرد به ما القاء می کنند وعده و راهکارهای کلی دادن به افراد و فروش رویاگونه موفقیت، - ایسنا/ایلام یک کارشناس ارشد روانشناسی بالینی گفت: چیزی که روانشناسان زرد به ما القاء می کنند وعده و راهکارهای کلی دادن به افراد و فروش رویاگونه موفقیت، خوشبینی پوچ، بدون وجود تلاش، کوشش و همچنین باور داشتن به قانون جذب و قدرت کائنات است.

این معضل در قالب مشاوران انگیزشی حتی در مشاوره های کنکور، کوچینگ های پولی، پکیج های چگونه پولدار شویم نیز چندسالی است که در کشور ما رواج پیدا کرده است.

احسان سایه میری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: روانشناسی زرد در چند سال گذشته با دید کورکورانه طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده است و افرادی که مشکلات اساسی دارند به جای این که دنبال متخصص و راه حل درست و دائمی باشند، به سراغ کسانی می روند که زیبا و با زرق و برق حرف می زنند و وقتی پای حرف های آنها می نشینند، حالشان به ظاهر خوب می شود، اصطلاحا این افراد خوب حرف میزنند اما حرف های خوب نمی زنند.

این کارشناس ارشد روانشناسی بالینی گفت: روانشناسی رشته ای پرطرفدار، محبوب ، جذاب و بسیار تخصصی و کاربردی است، و از آن جا که درمانگران این حوزه با روان انسان ها در ارتباط اند و انسان ها نیز موجوداتی بسیا


برچسب ها: روانشناسی بالینی - روانشناسان - روان - روانشناسی - افراد - کارشناس - بالینی
آخرین اخبار سرویس:

روانشناسان زرد؛ اغواگران روان

روانشناسان زرد؛ اغواگران روان