مطالب مرتبط:
گام سوم برای تشکیل اتاق اصناف در قشم برداشته شد/تفسیر آیین نامه ماده 88 قانون نظام صنفی برای منتخبان 18 گانه صنوف جزیره
آیین بزرگداشت 1757 سال سنت آموزش عالی با حضور رییس مجلس شورای اسلامی
آیین بزرگداشت 1757 سال سنت آموزش عالی در ایران
آیین بزرگداشت 1757 سال سنت آموزش عالی در ایران
اصلاح آیین نامه هیات های ورزشی توسط وزارت ورزش+ ابلاغیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 21:002024-07-02اجتماعي

پیگیری جدی اجرای آیین نامه کاهش مصرف پلاستیک در سال جاری


کارشناس مسئول نظارت بر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه همه افراد جامعه باید برای کاهش مصرف پلاستیک دغدغه مند باشند از اجرای آیین نامه کاهش مصرف پلاستیک با جدیت بیشتر در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مسئول نظارت بر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه همه افراد جامعه باید برای کاهش مصرف پلاستیک دغدغه مند باشند از اجرای آیین نامه کاهش مصرف پلاستیک با جدیت بیشتر در سال جاری خبر داد.

مهدی نوروز زاده با گرامیداشت سوم جولای مصادف با 12 تیر به عنوان روز جهانی بدون کیسه پلاستیکی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تجزیه هر کیسه پلاستیکی صدها سال زمان می برد که طبیعت این هزینه را می پردازد؛ لذا وقتی ما به عنوان یک عضو از جامعه بشری از کیسه های پلاستیکی استفاده کنیم هزینه آن را با آلودگی محیط زیست و منابع آبی و خاکی می پردازیم، از این رو باید همه تلاش کنیم تا به سمت کاهش مصرف پلاستیک پیش برویم.

نوروز زاده با بیان اینکه در پی تدوین آیین نامه کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی، در یک سال اخیر با دعوت همه دستگاه ها و ارگان ها تکالیف آنها اعلام و گزارش گیری هایی انجام شده است، گفت: این آیین نامه با این هدف نوشته شده است تا زمینه هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک فراهم شود.


برچسب ها: کاهش مصرف پلاستیک - مصرف پلاستیک - پلاستیک - کاهش مصرف - سازمان حفاظت محیط زیست - خراسان رضوی - حفاظت محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری جدی اجرای آیین نامه کاهش مصرف پلاستیک در سال جاری

پیگیری جدی اجرای آیین نامه کاهش مصرف پلاستیک در سال جاری