مطالب مرتبط:
اختصاص اعتبار ویژه استانداری به فعالان قرآنی چهارمحال وبختیاری
50 برگزیده قرآنی چهارمحال وبختیاری تجلیل شدند
25 میلیارد ریال برای تکمیل کتابخانه داریون شیراز اختصاص یافت
 419 نفر از فعالان قرآنی لرستان بیمه هستند
10 گروه از فعالان قرآنی از بیمه برخوردار می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 15:502024-06-23سياسي

اعتبار ویژه به فعالان قرآنی چهارمحال وبختیاری اختصاص یافت


استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به اختصاص اعتبار ویژه به فعالان قرآنی استان، تصریح کرد: همچنین مقرر شده است سازمان برنامه و بودجه اعتبار سالانه را برای حمایت از فعالان این عرصه اختصاص دهد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به اختصاص اعتبار ویژه به فعالان قرآنی استان، تصریح کرد: همچنین مقرر شده است سازمان برنامه و بودجه اعتبار سالانه را برای حمایت از فعالان این عرصه اختصاص دهد.

غلامعلی حیدری سوم تیرماه در همایش تجلیل از نخبگان قرآنی و فعالان بقاع متبرکه استان که به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد برگزار شد با اشاره به نقش ارزشمند جامعه قرآنی در ارتقای فرهنگ قرآنی در جامعه، اظهار کرد: همچنین فعالان بقاع متبرکه نقش والایی در حفظ و ارتقای این اماکن مقدس دارند و برپایی مراسم تجلیل از این فعالان بسیار موضوعیت دارد.

وی با بیان اینکه توسعه و گسترش مراکز و اماکن فرهنگی، دینی، مساجد و مصلی ها جهش بزرگی داشته است، ادامه داد: به برکت انقلاب گام های بزرگی در این حوزه ها برداشته شده و در دولت شهید رییسی نیز 250 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های فرهنگی اعم از مساجد، حسینیه ها، خانه های عالم، مصلی ها، فرهنگسراها و .


برچسب ها: چهارمحال وبختیاری - فعالان - سازمان برنامه و بودجه - اختصاص اعتبار ویژه - استاندار چهارمحال - چهارمحال - استان
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار ویژه به فعالان قرآنی چهارمحال وبختیاری اختصاص یافت

اعتبار ویژه به فعالان قرآنی چهارمحال وبختیاری اختصاص یافت