مطالب مرتبط:
واردات و ترخیص 2 میلیون گوشی تلفن همراه در فصل بهار
هوای کشور در بهار گرم تر از نرمال شد
افزایش 24 درصدی بارش های استان اردبیل در فصل بهار
هوای کشور در بهار گرم تر از نرمال شد
خدمات شهید رییسی به کشور با سیاه نمایی ها قابل خدشه و انکار نیست/ گزارش وزیر اقتصاد از تراز تجاری مثبت 11 میلیارد دلاری کشور در فصل بهار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 10:452024-06-24اجتماعي

هوای قم در یک چهارم فصل بهار ناسالم بود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: در فصل بهار امسال، 9 روز هوا پاک و 61 روز هوا در وضعیت قابل قبول بوده است؛ در مدت مشابه سال گذشته، 20 روز هوا ناسالم و 73 روز پاک و قابل قبول بوده است.

- ایسنا/قم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: در فصل بهار امسال، 9 روز هوا پاک و 61 روز هوا در وضعیت قابل قبول بوده است؛ در مدت مشابه سال گذشته، 20 روز هوا ناسالم و 73 روز پاک و قابل قبول بوده است.

محمدحسین بازگیر امروز 4 تیرماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با شروع روزهای گرم سال، پدیده گرد و غبار بار دیگر مهمان ناخوانده قمی ها شده و روزهای ناسالمی را برای همشهریان رقم زده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری، 23 روز یعنی حدود یک چهارم روزهای گذشته، هوای قم در وضعیت ناسالم قرار داشته است، تصریح کرد: از این میان 18 روز برای گروه های حساس و 5 روز برای عموم مردم هوا ناسالم بوده است.

وی با اشاره به اینکه در فصل بهار امسال، 9 روز هوا پاک و 61 روز هوا در وضعیت قابل قبول بوده است، تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته، 20 روز هوا ناسالم و 73 روز پاک و قابل قبول بوده است.

بازگیر منشأ گرد و غبار روزهای گذشته را از سمت جنوب استان قم و شهر کاشان عنوان کرد و افزود: امیدواریم با اجرای هرچه سریعتر مصوبات ملی و استانی و اهتمام تمامی دس


برچسب ها: مدیرکل حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - ناسالم - محیط زیست - استان قم - فصل بهار - گفت وگو با خبرنگاران
آخرین اخبار سرویس:

هوای قم در یک چهارم فصل بهار ناسالم بود

هوای قم در یک چهارم فصل بهار ناسالم بود