مطالب مرتبط:
انتظارات مردم ایلام از رییس جمهور آینده
رییس جمهور منتخب باید ادامه دهنده مسیر پیشرفت و عزت باشد+ عکس
حتما فرق می کند چه کسی رییس جمهور باشد در قلب پایتخت
رییس ستاد پزشکیان در کرمانشاه: برون رفت جامعه از اوضاع کنونی با وحدت ممکن است
زاکانی: زمان روحانی یک بلایی سر رییس جمهور چین آوردند که وقتی رفت گفت پرونده ایران را ببندید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 09:552024-07-02سياسي

انتظارات جامعه دانشگاهی از رییس جمهور منتخب


عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: معتقدم انتظارات قشر دانشگاه متفاوت از جامعه نیست و مشکلات تورم، اشتغال، مسکن و .

دغدغه این قشر هم هست.

- ایسنا/کرمان عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: معتقدم انتظارات قشر دانشگاه متفاوت از جامعه نیست و مشکلات تورم، اشتغال، مسکن و .

دغدغه این قشر هم هست.

یحیی کمالی در گفت و گو با ایسنا درباره انتظارات از رییس جمهور منتخب اظهار کرد: معتقدم باید به خواسته های مردم در قالب نظرسنجی ها، گفت و شنودها و نظرات ارائه شده در شبکه های اجتماعی توجه شود زیرا برای تشخیص اولویت های عمومی یک روش، توجه به نظرات مردم است و توجه به اولویت های متن جامعه می تواند به ما بگوید مسیر و برنامه در دولت آینده چه باید باشد.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین اولویت دولت آینده، انتظارات اقتصادی مردم است و می توان آنها را در چند محور تورم، رشد اقتصادی، اشتغال و مسکن اولویت بندی کرد، گفت: بیکاری فارغ التحصیلان یکی از مسائل آزاردهنده برای مردم است که با تشکیل خانواده، مستقل شدن جوان و مسائل اجتماعی ارتباط دارد.

کمالی در ادامه بیان کرد: انتظار این است شکاف های اجتماعی با عملکرد رییس جمهور همه مردم ایران ترمیم و بازسازی شود زیرا مبنای قدرت جامعه، انسجام کلان اجتماعی است و آسیب پذیری کشور را در سیاست داخلی


برچسب ها: دانشگاه شهید باهنر کرمان - انتظارات - عضو هیئت علمی دانشگاه - دانشگاه - دانشگاه شهید باهنر - رییس جمهور منتخب - عضو هیئت علمی
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات جامعه دانشگاهی از رییس جمهور منتخب

انتظارات جامعه دانشگاهی از رییس جمهور منتخب