مطالب مرتبط:
افتتاح و پیشرفت فیزیکی 27 پروژه سازه ای و 77 پروژه غیر سازه ای در فارس
تصاویر| افتتاح پروژه های مسکن
پروژه به سازی و تعریض پیاده راه بقعه بی بی حوریه بندرانزلی افتتاح شد
لحظه به لحظه با نقل و انتقالات تابستانی استقلال امروز چهارشنبه 1403/4/5 / یک قدم تا انفجار 3 بمب اتمی توسط نکونام/ سرمربی استقلال قاتل پرسپولیس را به جمع ارتش آبی باز می گرداند؟/نقل و انتقالات کهکشانی با هلدینگ خلیج فارس؟
شناور مسافری در خلیج فارس غرق شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 10:352024-06-27سياسي

پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان افتتاح شد


با حضور استاندار کرمان، مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمان، فرماندار، امام جمعه و مسئولان استانی و شهرستان و در ارتباط ویدئو کنفرانس با مخبر سرپرست ریاست جمهوری، - ایسنا/کرمان با حضور استاندار کرمان، مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمان، فرماندار، امام جمعه و مسئولان استانی و شهرستان و در ارتباط ویدئو کنفرانس با مخبر سرپرست ریاست جمهوری، ابرپروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان به بهره برداری رسید.

سیدعلیرضا ساداتی فر مجری طرح آبرسانی صبح امروز هفتم تیرماه در این مراسم اظهار کرد: پروژه آبرسانی به شهرستان رفسنجان از خط صنعت امروز به بهره برداری می رسد، با توجه به شرایط اقلیمی کشور و استان کرمان انجام این پروژه‍ ها برای جلوگیری از تنش آبی ضروری است.

وی افزود: این پروژه برای تامین کمبود آب در مواقع تنش برای شهرهای شمالی استان کرمان اعم از کرمان و رفسنجان، از سال 1401 آغاز شد.

ساداتی فر گفت: رفسنجان به نمایندگی از استان کرمان اولین شهری است که از این موهبت الهی بهره مند می شود و این هدیه رییس جمهور شهید به مردم رفسنجان است و آب سالم و گوارایی در اختیار مردم این شهر قرار می گیرد.

مجری طرح آبرسانی به رفسنجان با گرامیداشت یاد شهید جمهور آیت الله رییسی، اضافه کرد: روح بلند شهید رییسی شاد که موثرترین فرد در این اقدام مهم بودند.


برچسب ها: استان کرمان - استان - کرمان - مدیرعامل آب منطقه ای - رفسنجان - ویدئو کنفرانس - پروژه
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان افتتاح شد

پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان افتتاح شد