مطالب مرتبط:
دریادار سیاری: انتخابات در بازدارندگی اثر مستقیم دارد
10 اثر فاخر از دوران فوتبالی آنخل دی ماریا
نوآوری های بانک توسعه تعاون در تطبیق عملیات بانکی با موازین شرعی اثر مثبت دارد
بازیگر معروف بر اثر حمله کوسه جان باخت
قطع برق 5 روستای آذربایجان شرقی بر اثر سیلاب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 08:452024-06-26سياسي

بانوان اثر مهمی در انتخابات دارند


مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز گفت: محوریتی که بانوان با برخورداری از انعطاف و محبت ذاتی خود در خانواده به عنوان مادر، - ایسنا/البرز مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز گفت: محوریتی که بانوان با برخورداری از انعطاف و محبت ذاتی خود در خانواده به عنوان مادر، همسر، دختر و خواهری دارند، تاثیر زیادی بر مشارکت در انتخابات خواهد داشت.

معصومه آقایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره اهمیت حضور حداکثری در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه در سیاست گذاری ها و انتخاب مسئولین نظر مردم در کشور ما مهم بوده و رییس قوه مجریه به صورت مستقیم توسط مردم انتخاب می شود تا مردم در مدیریت و حاکمیت کشور نقش داشته باشند، لذا انتخابات و رأی دادن و مشارکت حداکثری مردم نقش بسیار مهمی در سرنوشت سیاسی و اجتماعی کشور به ویژه انتخابات پیش رو دارد.

وی افزود: اینکه تعداد آراء یک رییس جمهور بالا باشد و رییس جمهور با پشتوانه رأی بالا ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد، اتفاق خیلی مهمی است و می تواند با قدرت و توان بیشتری به تصمیم گیری و اجرا بپردازد.

بنابراین نقش مشارکت حداکثری علاوه بر اینکه موجب کارآمدی نظام است، موجب با قدرت عمل کردن رییس جمهور، به پشتوانه رأیی که مردم به او داد


برچسب ها: انتخاب - انتخابات - استاندار - استانداری البرز - خانواده - زنان و خانواده - دفتر امور زنان
آخرین اخبار سرویس:

بانوان اثر مهمی در انتخابات دارند

بانوان اثر مهمی در انتخابات دارند