مطالب مرتبط:
مردم با بصیرت فرد اصلح را در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد
مردم در انتخابات هشتم تیرماه به انتخاب اصلح کمک کنند
دشمن، مردم را برای انتخاب رییس جمهور اصلح به شک می اندازد
با شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح چشم دشمن را کور کنید
مشارکت حداکثری، رمز انتخاب اصلح در انتخابات است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 18:202024-06-26سياسي

مردم با بصیرت فرد اصلح را در انتخابات انتخاب خواهند کرد


مردم با بصیرت و آگاهی کامل با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری فرد اصلح را به عنوان رییس جمهور انتخاب خواهند کرد و امور کشور را به او می سپارند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم با بصیرت و آگاهی کامل با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری فرد اصلح را به عنوان رییس جمهور انتخاب خواهند کرد و امور کشور را به او می سپارند.

محمد کرمی امروز (ششم تیر ماه) در همایش انتخابات سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی، دوران سختی را پشت سر گذاشت و بعد از هر حادثه ای، انقلاب راهش را محکم تر و مستحکم تر ادامه داد و امروز ایران اسلامی در دنیا با اقتدار در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه جلسات مختلفی برای برگزاری انتخابات پرشور، باشکوه و با مشارکت بالای مردم در سطح ملی و استانی برگزار شده است، گفت: مردم اهل بصیرت و شناخت هستند و فرد اصلح را به خوبی تشخیص می دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: رییس جمهور شهید با همه باورهای دینی، تواضع و صداقت در راستای پیشرفت ایران اسلامی و حل مشکلات مردم تلاش می کرد.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور شهید توجه ویژه ای به سیستان و بلوچستان داشت، بیان کرد: طرح های انتقال آب تهلاب و خط راه آهن بیش از 210 هزار میلیارد ریال هزینه دارد و باعث ایجاد ت


برچسب ها: انتخاب - سیستان و بلوچستان - انتخابات - انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - استاندار سیستان و بلوچستان - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

مردم با بصیرت فرد اصلح را در انتخابات انتخاب خواهند کرد

مردم با بصیرت فرد اصلح را در انتخابات انتخاب خواهند کرد