مطالب مرتبط:
مشارکت حداکثری در انتخابات، اقتدار کشور را به همراه دارد
مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات سرنوشت چهار سال کشور را رقم خواهند زد
فرهنگیان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش آفرینی کنند
مشارکت حداکثری در انتخابات تداوم گفتمان انقلاب اسلامی است
چه کسی پیروز انتخابات ریاست جمهوری است؟ پزشکیان اما به شرط مشارکت 55 درصدی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 14:552024-06-22سياسي

مشارکت در انتخابات یکی از مهمترین مسائل کشور است


علی اصغر خیرخواه، رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو دانشجو با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهور در تعیین سرنوشت کشور اظهارداشت: - رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در شرایط فعلی هم مشارکت در انتخابات یکی از مهمترین مسائل کشور است که دانشجویان و جوانان باید نسبت به آن حساسیت ویژه داشته باشند.

علی اصغر خیرخواه، رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو دانشجو با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهور در تعیین سرنوشت کشور اظهارداشت: دانشگاهها و مراکز آموزش عالی نقش مهم در تعیین مسیر یک جامعه دارند، چرا که آینده سازان در این محل تربیت می شوند و رشد می کنند.

وی افزود : در شرایط فعلی هم مشارکت در انتخابات یکی از مهمترین مسائل کشور است که دانشجویان و جوانان باید نسبت به آن حساسیت ویژه داشته باشند.

او با بیان اینکه جوانان نقش کلیدی و اساسی برای مشارکت در انتخابات دارند، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مردم در انتخابات و مشارکت سیاسی بسیار بارز و محسوس است و مردم به ویژه قشر جوان و دانشجو خود را مکلف به تعیین سرنوشت خود و کشور می دانند که همواره برای تحقق آن در تمامی عرصه ها حضور چشمگیر داشته اند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی جیرفت - رییس دانشگاه علوم پزشکی - مشارکت در انتخابات - دانشگاه علوم پزشکی - انتخابات - انتخابات ریاست جمهور - دانشجو
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات یکی از مهمترین مسائل کشور است

مشارکت در انتخابات یکی از مهمترین مسائل کشور است