مطالب مرتبط:
رکورد مصرف برق در خوزستان شکسته شد
رکورد مصرف برق شکسته شد!
رکورد مصرف برق در استان کرمانشاه شکسته شد
مصرف برق رکورد زد
برق مناطقی از این شهر فردا قطع خواهد شد+ جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1403 ساعت 11:152024-06-21اقتصادي

مصرف برق در این شهر رکورد زد


مصرف برق در استان بوشهر، در هفته اخیر با افزایش 100 مگاوات به مرز 2 هزار مگاوات نزدیک شده است و پیش بینی می شود با گرم تر شدن هوا، در هفته پیش رو به 2200 مگاوات برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا؛ مصرف برق در استان بوشهر، در هفته اخیر با افزایش 100 مگاوات به مرز 2 هزار مگاوات نزدیک شده است و پیش بینی می شود با گرم تر شدن هوا، در هفته پیش رو به 2200 مگاوات برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: 80 درصد برق مصرفی استان مربوط به مشترکین خانگی است که با گرم شدن هوا استفاده از وسایل سرمایشی مصرف برق را افزایش می دهد.

غلامرضا حشمتی افزود: با توجه به افزایش دمای هوا در استان مصرف برق رو به افزایش است که نیاز به همکاری مشترکین در صرفه جویی برق برای کمک به تامین برق پایدار هم استانی ها هستیم.

حشمتی یادآور شد: کشاورزان استان بوشهر در برابر پنج ساعت مدیریت مصرف در ساعات اوج بار از ساعت 11 تا 16 به میزان 19 ساعت دیگر شبانه روز از برق رایگان بهره مند می شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر زمان پیک مصرف برق در استان را از ساعت 13 تا 18 و 20 تا 23 شب دانست و گفت: نیاز است مشترکان برق در زمان پیک مصرف برق، نسبت به خاموش کردن وسایل برقی پرمصرف و غیر ضروری خود اقدام کنند.


برچسب ها: استان بوشهر - مصرف برق - استان - افزایش - مصرف - بوشهر - شرکت توزیع نیروی برق
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق در این شهر رکورد زد

مصرف برق در این شهر رکورد زد