کدام نظام آموزشی نوجوان کنشگر تربیت می کند؟بدون به رسمیت شناختن تکثر ارزشی، نگرشی و کنشگری نوجوان هر حرکتی برای او، ناکافی، کم اثر یا با عوارض جانبی همراه خواهد بود و اگر نظام آموزشی مسئله محورباشد می تواند نوجوان کنشگر تربیت کند. - بدون به رسمیت شناختن تکثر ارزشی، نگرشی و کنشگری نوجوان هر حرکتی برای او، ناکافی، کم اثر یا با عوارض جانبی همراه خواهد بود و اگر نظام آموزشی مسئله محورباشد می تواند نوجوان کنشگر تربیت کند. خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ مریم عاطفی: چه داستان های زیادی با موضوع بازگشت به گذشته وجود دارد آدم هایی که طی حادثه ای در زمان عقب می روند و خود جوان ترشان را ملاقات می کنند. همیشه از چنین ایده هایی خوشم می آمد. همیشه دلم می خواست خود جوان ترم را ملاقات کنم. خوب یادم هست که همه آن ها که دغدغه داشتند و دلشان شور ما را میزد در تمام مکالماتشان تلاش کردند که توجیهمان کنند. آنچه حالا کاشت می کنیم فردا برداشت خواهیم کرد. آینده ای که از آن ما بود و قرار بود آجر به آجرش را ما بسازیم مفهومی که هیچ وقت در دوران نوجوانی جدی اش نگرفتیم و هیچ وقت باورش نکردم. حالا در این نقطه از بزرگسالی دلم آشوب است برای همه نوجوانان سرزمینم همان ها که گذشته من هستند و آینده سرزمینشان. برچسب ها: نظام آموزشی - نوجوان - جوان - عوارض جانبی - آموزشی - تربیت - نظام |
آخرین اخبار سرویس: |