تبعات ضعف نظام عدالت آموزشی، بین نسلی شدن فقر استعضو مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به تبعات ضعف نظام عدالت آموزشی در بین نسلی شدن فقر، گفت: نظام اجتماعی باید همکاری کند و طرح پیشنهادی اتحاد، - عضو مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به تبعات ضعف نظام عدالت آموزشی در بین نسلی شدن فقر، گفت: نظام اجتماعی باید همکاری کند و طرح پیشنهادی اتحاد، حمایت در چهارچوب کالا برگ الکترونیک است. به گزارش خبرنگار مهر ، امروز یکشنبه 30 دی 1403 در ادامه سلسله نشست های گفتمان سازی عدالت اجتماعی فراگیر با موضوع فقرزدایی و رفاه در آیینه آموزش با حضور و سخنرانی غلامحسین محمدی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سیدمصطفی آذرکیش معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش و سید هادی موسوی نیک عضو هیأت علمی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در محل مؤسسه کار و تأمین اجتماعی برگزار شد. سید هادی موسوی نیک، عضو هیأت علمی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: نخست باید پرسید چطور می شود در واقع سیستم واحد اجتماعی در کنار سیستم آموزشی بتواند اقداماتی را انجام دهد که در نهایت به سود نظام آموزش کشور باشد. در این خصوص دو پیش فرض دارم، پیش فرض اول این که بخشی از مشکلات نظام آموزشی و سلامت کشور ناشی از مسائل اقتصادی و فقر است. برچسب ها: مرکز پژوهش های مجلس - مرکز پژوهش های - اجتماعی - آموزش - عدالت آموزشی - عضو هیأت علمی - سازمان آموزش فنی و حرفه ای |
آخرین اخبار سرویس: |