همه چیز از یک تکه شکلات شروع شد...شهرت شکلات دوبی به دلیل تبلیغ و معرفی توسط چهره های مطرح فضای مجازی، این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است. - شهرت شکلات دوبی به دلیل تبلیغ و معرفی توسط چهره های مطرح فضای مجازی، این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شهروند، این روزها محال است به صفحات مجازی سری بزنید اما تصویری از شکلات دوبی نبینید. شکلات تخته ای تیره رنگی که سطح آن با رگه هایی رنگارنگ و نامنظم تزیین شده و داخل آن با رشته های برشته کنافه و کره پسته ای سبزرنگ پر شده است. این محصول خوش طعم و گران ابتدا راه خود را بین مردم پیدا کرد و بعد از آن در مسیر تبلیغاتی خود، به روش تازه ای رو آورد. به این ترتیب که کم کم چهره های مشهور فضای مجازی را می دیدیم در حال چشیدن شکلات دوبی . بعد از آن هم شاهد نظرات مثبت و منفی و واکنش های مجازی بودیم. قصه اما به همینجا ختم نشد و به تدریج پای سیاستمداران هم به ماجرا باز شد. این جریان همزمان همراه بود با تبلیغ غیرمستقیم دوبی در افکار عمومی. پروژه ای که به قدرت انکارناپذیر شبکه های مجازی بله گفت و پاسخ این اعتماد را هم به سرعت گرفت. در این گزارش قصد داریم به نقش شبکه های اجتماعی بر فرهنگ و رسوم ملل و دیده شدن آن ها در زمان کوتاه بپردازیم به همین بهانه، در ادامه با کارشناسان حوزه رسانه، تبلیغات و بازاریابی گفت برچسب ها: شکلات - فضای مجازی - مجازی - دوبی - تبلیغ - چهره های مشهور - چهره |
آخرین اخبار سرویس: |