رسانه های ایران چگونه می توانند در فضای بین الملل قدرتمند حاضر شوند؟مدیر شبکه سحاب معاونت برون مرزی صداوسیما معتقد است: آینده رسانه ای ایران وابسته به درک دقیق از قواعد بازی دیجیتال است. او در ادامه همین دیدگاهش تاکید کرد: - مدیر شبکه سحاب معاونت برون مرزی صداوسیما معتقد است: آینده رسانه ای ایران وابسته به درک دقیق از قواعد بازی دیجیتال است. او در ادامه همین دیدگاهش تاکید کرد: اگر رسانه های ایرانی بتوانند روایت های جذاب، مبتنی بر تحلیل داده و با کیفیت بالا تولید کنند، بدون شک می توانند به رقبای قدرتمندی در فضای بین المللی تبدیل شوند. حسین شیخیان که هدایت شبکه رادیو و تلویزیون های اینترنتی سحاب را بر عهده دارد در گفت و گویی با ایسنا درباره فعالیت های شبکه سحاب و نقش رسانه های پلتفرمی در ایجاد تصویر درست از ایران در فضای بین الملل توضیحاتی ارائه کرد. مدیر شبکه سحاب معاونت برون مرزی صداوسیما ابتدا در پاسخ به اینکه آیا در عصر پلتفرم ها، رسانه های سنتی محکوم به زوال هستند یا امکان همزیستی وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: رسانه های سنتی در حال از دست دادن جایگاه انحصاری خود هستند اما این به معنای مرگ آن ها نیست. در واقع، ما شاهد یک تغییر بنیادین در مدل مصرف محتوا هستیم. دیگر بحث تلویزیون در مقابل اینترنت نیست، بلکه مسئله اصلی مدیریت محتوا در اکوسیستم رسانه ای است. برچسب ها: برون مرزی - بین الملل - ایران - رسانه - صداوسیما - شبکه - سحاب |
آخرین اخبار سرویس: |