عدم حضور در پلتفرم های خارجی مشکل مهم بازی سازان استیکی از مهم ترین چالش هایی که در صنعت بازی های رایانه ای با آن روبه رو هستیم، حضور در پلتفرم های خارجی، رشد بازی ها و جذب کاربران است. - یک سازنده بازی دیجیتال گفت: یکی از مهم ترین چالش هایی که در صنعت بازی های رایانه ای با آن روبه رو هستیم، حضور در پلتفرم های خارجی، رشد بازی ها و جذب کاربران است. پوریا صادقی دیجیتال مارکتر استودیو نشر پاییزان، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از سال 93 کار خود را در حوزه بازی سازی موبایل آغاز کردیم. پس از ساخت و نشر بازی های موفقی همچون پسرخوانده، باغ نگار، بهاران و ناوکرفت در داخل و خارج از کشور تصمیم گرفتیم تا استودیو نشر پاییزان را تأسیس کنیم. وی افزود: به تازگی بازی دومینو رویال را در استودیو نشر پاییزان تولید کرده ایم. این بازی در سبک تفننی و امتیازی است. در بازی، بازیکن باید مهره های در اختیارش را در جورچین هایی که برایش تدارک دیده شده است قرار دهد و حریف خود را مغلوب سازد. طراحی، موسیقی و جلوه های صوتی بازی همگی در سطح مطلوبی قرار دارند. دیجیتال مارکتر استودیو نشر پاییزان گفت: بازی گمانچی از دیگر بازی های جدید استودیو است که در دهمین جشنواره بازی های رایانه ای دیپلم افتخار بهترین بازی را در سبک کلمه ای و اطلاعات عمومی کسب کرد. برچسب ها: بازی - بازی های رایانه ای - استودیو - پلتفرم - رایانه ای - خارجی - مهم ترین |
آخرین اخبار سرویس: |