توسعه فناوری و برندسازی بذرهای هیبرید تولید داخلدر دومین نشست هم اندیشی تولید و توسعه بذور هیبرید، مهم ترین محورهای برنامه اجرایی برای بازه زمانی کوتاه مدت تا بلندمدت به منظور تجاری سازی و برندسازی بذرهای هیبرید داخلی برگزار شد. - در دومین نشست هم اندیشی تولید و توسعه بذور هیبرید، مهم ترین محورهای برنامه اجرایی برای بازه زمانی کوتاه مدت تا بلندمدت به منظور تجاری سازی و برندسازی بذرهای هیبرید داخلی برگزار شد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دومین نشست هم اندیشی تولید و توسعه بذور هیبرید با حضور جمعی از مدیران و متخصصان شرکت های دانش بنیان حوزه بذر، برگزار شد. با توجه به اهداف برنامه هفتم پیشرفت برای تولید 50 درصد بذور هیبرید سبزی و صیفی در داخل کشور، تدوین برنامه و نقشه راه فنی و اجرایی تولید بذور هیبرید، با مدیریت تلفیقی بخش دولتی و خصوصی و بهره گیری از توانمندی های علمی و ظرفیت های زیرساختی موجود، ضرورت دارد. بر این اساس، دفتر برنامه ملی توسعه شهرک های گلخانه ای و شیلاتی معاونت علمی، در راستای مأموریت های خود و با هدف ارتقا و تکمیل زنجیره ارزش تولید و توسعه بذور هیبرید، با بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های دانش بنیان و فناور و همکاری سازمان های متولی، تدوین این برنامه اجرایی را در دستور کار خود قر برچسب ها: هیبرید - نشست هم اندیشی - تولید - هم اندیشی - برگزار - برنامه - برندسازی |
آخرین اخبار سرویس: |