مطالب مرتبط:
توسعه فناوری‌ و برندسازی بذرهای هیبرید تولید داخل
برای خلق ثروت، توسعه و اشتغالزایی باید به سمت فناوری های نو حرکت کنیم
فیلم| یک پیشکسوت: ضرورت برندسازی منابع انسانی در ایرنا 
حرکت براساس آمایش سرزمینی نیاز توسعه کهگیلویه وبویراحمد
گزارش تصویری: برگزاری آیین اختتامیه و اهدای جوایز مسابقات کارگری والیبال شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1403 ساعت 09:552025-02-23اقتصادي

توسعه فناوری و برندسازی بذرهای هیبرید تولید داخل


در دومین نشست هم اندیشی تولید و توسعه بذور هیبرید، مهم ترین محورهای برنامه اجرایی برای بازه زمانی کوتاه مدت تا بلندمدت به منظور تجاری سازی و برندسازی بذرهای هیبرید داخلی برگزار شد.

- در دومین نشست هم اندیشی تولید و توسعه بذور هیبرید، مهم ترین محورهای برنامه اجرایی برای بازه زمانی کوتاه مدت تا بلندمدت به منظور تجاری سازی و برندسازی بذرهای هیبرید داخلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دومین نشست هم اندیشی تولید و توسعه بذور هیبرید با حضور جمعی از مدیران و متخصصان شرکت های دانش بنیان حوزه بذر، برگزار شد.

با توجه به اهداف برنامه هفتم پیشرفت برای تولید 50 درصد بذور هیبرید سبزی و صیفی در داخل کشور، تدوین برنامه و نقشه راه فنی و اجرایی تولید بذور هیبرید، با مدیریت تلفیقی بخش دولتی و خصوصی و بهره گیری از توانمندی های علمی و ظرفیت های زیرساختی موجود، ضرورت دارد.

بر این اساس، دفتر برنامه ملی توسعه شهرک های گلخانه ای و شیلاتی معاونت علمی، در راستای مأموریت های خود و با هدف ارتقا و تکمیل زنجیره ارزش تولید و توسعه بذور هیبرید، با بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های دانش بنیان و فناور و همکاری سازمان های متولی، تدوین این برنامه اجرایی را در دستور کار خود قر


برچسب ها: هیبرید - نشست هم اندیشی - تولید - هم اندیشی - برگزار - برنامه - برندسازی
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فناوری و برندسازی بذرهای هیبرید تولید داخل

توسعه فناوری و برندسازی بذرهای هیبرید تولید داخل