ثبت 19 هزار شکایت در حوزه راهداری در استان اصفهانرییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان از پاسخگویی به 61 هزار و 878 تماس به سامانه تلفنی 141 در استان اصفهان طی سال جاری خبر داد. - ایسنا/اصفهان رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان از پاسخگویی به 61 هزار و 878 تماس به سامانه تلفنی 141 در استان اصفهان طی سال جاری خبر داد. مریم تاکی امروز دوشنبه 20 اسفند اظهار کرد: از مجموع 182 هزار و 629 تماس برقرار شده با تلفن گویای 141 استانی در سال 403 به تعداد 61 هزار و 878 تماس به وسیله کارشناسان پاسخ گویی مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان پاسخ داده شده است. وی افزود: در مجموع این تماس ها، تعداد 19 هزار و 916 شکایت ثبت شده است که از این حیث رتبه سوم ثبت پس از ستاد مرکز مدیریت راه های کشور محسوب می شود. رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان با توجه به تحلیل و جمع بندی شکایات ثبت شده در سامانه سوانح و حوادث جاده ای به وسیله این اداره کل در سال جاری بیان کرد: مشکلات راه ها با 64 درصد بیشترین سهم از تماس های سامانه 141 را در بر می گیرد و بعد از آن مسائل حوزه حمل ونقل باری، مسافری، عوارضی ها، امداد خودرو و مراکز خدمات رفاهی، ایمنی و حریم راه موضوع تماس ها بوده است. تاکی مطرح کرد: از مجموع 13 هزار و 957 شکایت ثبت شده که مربوط به حوزه حمل ونقل بوده است، 11 هزار و 561 شکایت مربوط به حوزه کالا بود برچسب ها: استان اصفهان - اصفهان - استان - مدیریت - هزار - راهداری و حمل ونقل جاده ای - مرکز مدیریت راه های کشور |
آخرین اخبار سرویس: |