ماجرای تبلیغات «سه نان» عادی سازی بی حیایی در فرهنگ تبلیغات است!به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، فرهنگ تبلیغات یکی از مهمترین موضوعاتی است که به دلیل پیوستگی و نزدیکی آن با جریان زندگی مردم می تواند بیشترین تأثیر را در نوع زیست مردم داشته باشد و نباید از آن غافل شد. - ماجرای تبلیغات سه نان عادی سازی بی حیایی در فرهنگ تبلیغات است! کمپین تبلیغاتی شکل گرفته با انتشار ویدئوی مربوط به برند سه نان و از این دست با موج دو قطبی کاذب اجتماعی ایران که تحریکات خارجی دارد یعنی حجاب و بی حجابی همراه شده و به دلیل نبود قوانین مشخص و نظارت کاربردیدر حوزه فرهنگ تبلیغات باعث مخدوش شدن امنیت روانی و آرامش جامعه می شود. به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، فرهنگ تبلیغات یکی از مهمترین موضوعاتی است که به دلیل پیوستگی و نزدیکی آن با جریان زندگی مردم می تواند بیشترین تأثیر را در نوع زیست مردم داشته باشد و نباید از آن غافل شد. اینکه این تبلیغات در مورد مصرف فرهنگی یا غذایی مردم باشد اما بدون نظارت و یا هر گونه پیوستی رها شود تهدیدات غیر قابل جبرانی خواهد داشت. امروزه مارکت یا بازار فقط آنچیزی نیست که به اقتصاد و طبیعت آن یعنی عرضه و تقاضا مربوط باشد. وقتی از تبلیغات در مورد محصولی صحبت می کنیم در حال بررسی محتوایی هستیم که طی آن به صورت گسترده منتشر می شود و از حریم خصوصی یک کسب و کار خار برچسب ها: تبلیغات - فرهنگ - فرهنگ و هنر - عادی سازی - مردم - خبرگزاری - بیشترین |
آخرین اخبار سرویس: |