مطالب مرتبط:
ادعای یک مقام امنیتی قزاقستان: ترامپ جاسوس KGB و همان مامور کراسنوف است!
10 فرودگاه بدون پرواز | یک پنجم فرودگاه ها کم استفاده یا متروک است!
حضور کمرنگ حسین خبیری در فوتبال تهران/این کناره گیری عجیب است!
حسین وفایی مشکل تجهیزات بیلیارد داریم اما واردات ممنوع است!
اتهام جنجالی مدیر کیهان به گروسی: عضو موساد است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1403 ساعت 15:552025-02-22سياسي

ماجرای تبلیغات «سه نان» عادی سازی بی حیایی در فرهنگ تبلیغات است!


به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، فرهنگ تبلیغات یکی از مهمترین موضوعاتی است که به دلیل پیوستگی و نزدیکی آن با جریان زندگی مردم می تواند بیشترین تأثیر را در نوع زیست مردم داشته باشد و نباید از آن غافل شد.

- ماجرای تبلیغات سه نان عادی سازی بی حیایی در فرهنگ تبلیغات است! کمپین تبلیغاتی شکل گرفته با انتشار ویدئوی مربوط به برند سه نان و از این دست با موج دو قطبی کاذب اجتماعی ایران که تحریکات خارجی دارد یعنی حجاب و بی حجابی همراه شده و به دلیل نبود قوانین مشخص و نظارت کاربردیدر حوزه فرهنگ تبلیغات باعث مخدوش شدن امنیت روانی و آرامش جامعه می شود.

  به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، فرهنگ تبلیغات یکی از مهمترین موضوعاتی است که به دلیل پیوستگی و نزدیکی آن با جریان زندگی مردم می تواند بیشترین تأثیر را در نوع زیست مردم داشته باشد و نباید از آن غافل شد.

اینکه این تبلیغات در مورد مصرف فرهنگی یا غذایی مردم باشد اما بدون نظارت و یا هر گونه پیوستی رها شود تهدیدات غیر قابل جبرانی خواهد داشت.

  امروزه مارکت یا بازار فقط آنچیزی نیست که به اقتصاد  و طبیعت آن یعنی عرضه و تقاضا مربوط باشد.

وقتی از تبلیغات در مورد محصولی صحبت می کنیم در حال بررسی محتوایی هستیم که طی آن به صورت گسترده منتشر می شود و از حریم خصوصی یک کسب و کار خار


برچسب ها: تبلیغات - فرهنگ - فرهنگ و هنر - عادی سازی - مردم - خبرگزاری - بیشترین
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تبلیغات «سه نان» عادی سازی بی حیایی در فرهنگ تبلیغات است!

ماجرای تبلیغات «سه نان» عادی سازی بی حیایی در فرهنگ تبلیغات است!