علی قائم مقامی: ضعف سینمای کمدی ایران فیلمنامه استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، علی قائم مقامی با اشاره به نقش ذائقه مردم در فروش گیشه گفت: به نظر من بعد از کرونا مقداری سلیقه مردم عوض شده است و بیشتر به سمت کمدی رفته و این نوع آثار را می پسندند و وقتی این فیلم ها تقاضا دارد بازار به نیز در آن جهت حرکت می کند. - به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، علی قائم مقامی با اشاره به نقش ذائقه مردم در فروش گیشه گفت: به نظر من بعد از کرونا مقداری سلیقه مردم عوض شده است و بیشتر به سمت کمدی رفته و این نوع آثار را می پسندند و وقتی این فیلم ها تقاضا دارد بازار به نیز در آن جهت حرکت می کند. تهیه کننده شاه نقش از آثار جشنواره فجر چهل و سوم افزود: از بین کارهای کمدی که اخیرا دیدم فسیل را دوست داشتم و از کارهای قدیمی نیز با فاصله می توانم بگویم اجاره نشین ها بهترین فیلم کمدی بود. در حال حاضر آثار کمدی ما ضعف فیلمنامه دارند و در کنار فیلمنامه کست هم است. وقتی کست اجاره نشین ها را می بینیم نظیر آن را در سینمای ایران نمی بینیم. قائم مقامی گفت: فیلم خواهران غریب نیز یک فیلم تقریبا کمدی بود و در واقع اجتماعی – کمدی و کستی که آن موقع بود کست خاصی نسبت به الان بود. تهیه کننده آژانس شیشه ای درباره تکرار تعدادی بازیگر در کست خیلی از بازیگرها و این که آیا سینما نیاز به پوست اندازی ندارد؟ گ برچسب ها: کمدی - فیلم - فرهنگ و هنر - فیلمنامه - مردم - خبرگزاری - آثار |
آخرین اخبار سرویس: |