اشیای جامانده در اسنپ؛ راه های پیگیری و بازگردانیاشیای جامانده در اسنپ در دو حالت شناسایی می شوند، یا کاربر مسافر پیش از کاربر راننده متوجه جاماندن وسیله خود می شود، یا کاربر راننده آن را پیدا می کند. - روزانه 3 هزار تماس درباره اشیای جامانده در اسنپ ثبت می شود اشیای جامانده در اسنپ؛ راه های پیگیری و بازگردانی اشیای جامانده در اسنپ در دو حالت شناسایی می شوند، یا کاربر مسافر پیش از کاربر راننده متوجه جاماندن وسیله خود می شود، یا کاربر راننده آن را پیدا می کند. در هر دو حالت، کاربر مسافر و راننده باید از طریق ثبت درخواست در بخش ارتباط با پشتیبانی سفر اپلیکیشن یا تماس با پشتیبانی موضوع را برای بررسی و پیگیری گزارش دهند. طبق آخرین اطلاعات پشتیبانی اسنپ در 1403، به طور میانگین روزانه 3 هزار تماس مرتبط با اشیای جامانده در مرکز تماس مشتریان ثبت شده است. بر اساس این گزارش، بیشترین اشیای جامانده در سفر شامل کیف پول، کارت عابربانک، کلید، گوشی، عینک، پول و مدارک می شود. در قوانین تاکسی های اینترنتی در سراسر دنیا مسئولیت جاماندن وسایل در خودرو بر عهده مسافر است. اسنپ نیز به کاربران خود توصیه می کند پیش از پیاده شدن از خودرو از به همراه داشتن وسایل خود مطمئن شوند. با این حال، این تاکسی اینترنتی فرایندی را برای پیگیری اشیای جامانده کاربران در خودروها در نظر گرفته است. برچسب ها: راننده - اسنپ - پیگیری - تماس - مسافر - شناسایی - روزانه |
آخرین اخبار سرویس: |