درسهای بازار اروپا برای ایران/ آیا چین شریک قابل اعتمادی در صنعت خودرو است؟پول و خرید به صرفه تر هنوز حرف اول را در بازار می زند. خودروهای چینی به طور متوسط 20 درصد ارزان تر از مدل های مشابه اروپایی هستند و همین تفاوت قیمت، - خودرو برای مصرف کنندگان اروپایی، صرفاً یک وسیله حمل ونقل نیست؛ بلکه نمادی از هویت و سبک زندگی همچنین بازتابی از شناخت آن ها از فرهنگ و تاریخ است؛ برای خریداران اروپایی مرسدس بنز و بی ام و نماینده تولید دقیق ، هنر و میراث فرهنگی آلمان است و رنو و پژو غرور و میراث صنعتی فرانسه را به دوش می کشند. بر همین اساس آنها وفاداری زیادی به برندها دارند و یا برندهای صدساله ای مانند بنز، بی ام و یا رنو که نماد سنت هستند را انتخاب می کنند یا سراغ پیشگامان فناوری مانند تسلا می روند که به تغییر چشم انداز خودروسازی معروفند. به این ترتیب برای حضور در بازار اروپا یا باید یک برند قدرتمند با سابقه داشته باشید یا نوآوری فناوری قابل توجهی ارائه دهید. در چنین اتمسفری جلب اعتماد مصرف کنندگان به برندهای نوظهور و تازه وارد مانند گرفتن غذا از دهان یک ببر گرسنه است. این شرایط با تعرفه بالایی که اروپایی ها بر خودروهای وارداتی اعمال می کنند، دشوارتر هم شد. اتحادیه اروپا از سال گذشته میلادی تعرفه های بالایی بر خودروهای برقی چینی اعمال کرد که بین 7. برچسب ها: اروپا - بازار اروپا - اروپایی - خودرو - بازار - خودروهای چینی - بی ام و |
آخرین اخبار سرویس: |