دردسر تبدیل عکس ها به انیمه / از محبوبیت آثار کره ای در ایران تا حواشی ترند های مجازی که صدای خیلی ها را درآورده!به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، مد جدید این روز ها در فضای مجازی به سمت و سوی تولیدات عکسی به سبک انیمه پیش می رود، علاقه به انیمه که اکنون در میان جوانان و یا همان نسل «z» این روز ها بیشتر از هر چیز دیگر به چشم می آید. - به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، مد جدید این روز ها در فضای مجازی به سمت و سوی تولیدات عکسی به سبک انیمه پیش می رود، علاقه به انیمه که اکنون در میان جوانان و یا همان نسل z این روز ها بیشتر از هر چیز دیگر به چشم می آید. انیمه های کره ای هم از آن دسته آثاری هستند که مورد توجه بسیاری از ایرانی ها قرار گرفتند البته این موضوع در میان خانواده ها نیز به چشم می خورد و تنها به نسل جوان بر نمی گردد، چراکه بسیاری از آثار کره ای در تلویزیون توانستند رکورد هایی از بیننده را بزنند. محبوبیت آثار کره ای با جومونگ سریال جومونگ از آن دسته از سریال های کرده ای بود که در ایران با استقبال بی نظیری مواجه شد و به اصطلاح از همان سریال های خیابان خلوت کن بود که تلویزیون کمتر به خود دیده است. از سال 1385، با آغاز پخش سریال جواهری در قصر ، موجی از جذابیت و هیجان برای دیدن این سریال در تلویزیون شکل گرفت. این روند در سال 1387 با پخش سریال جومونگ به اوج خود رسید و سریال جومونگ توانست در سال 99 با 33 میلیون و 783 هزار و 816 مشاهده، د برچسب ها: انیمه - فرهنگ و هنر - فضای مجازی - کره ای - خبرگزاری - آثار - مجازی |
آخرین اخبار سرویس: |