آزمایش ریل های قفل شده با کد مخفی در اینستاگراماینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد ریل های خود را با کد مخفی قفل کنند؛ ویژگی ای که می تواند سطح جدیدی از حریم خصوصی را به اشتراک گذاری محتوا اضافه کند. - به گزارش سرویس علم و فناوری تابناک، اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی تازه است که به سازندگان محتوا اجازه می دهد ریل های ویدیویی خود را با کد مخفی قفل کنند. کاربران تنها در صورت وارد کردن کد صحیح – که با یک نکته راهنما ارائه می شود – می توانند به این محتوا دسترسی پیدا کنند. سطح جدیدی از تعامل هدف این قابلیت، ایجاد راهی نو برای افزایش تعامل با دنبال کنندگان وفادار یا اشتراک محتوای اختصاصی با آن هاست. سازندگان می توانند کد را بر اساس سرنخ هایی مانند تاریخ تولدم یا اسم سگم تنظیم کنند؛ نکاتی که فقط مخاطبان نزدیک ممکن است بدانند. تست اولیه چگونه بوده؟ در یک نمونه آزمایشی، حساب رسمی Design اینستاگرام، ریل قفل شده ای با راهنمای اولین هشتگ در کپشن منتشر کرد. رمز عبور threads بود که به راه اندازی حساب این برند در شبکه اجتماعی تردز (محصول متا) اشاره داشت. کاربردهای احتمالی از این ویژگی می توان در کمپین های تبلیغاتی، معرفی محصولات جدید یا ایجاد هیجان پیش از رویدادها استفاده کرد. برچسب ها: اینستاگرام - آزمایش - محتوا - قابلیت - کاربران - اشتراک - اشتراک گذاری |
آخرین اخبار سرویس: |