نقش راهبردی ارتباطات در تحقق شعار سال سرمایه گذاری برای تولیدمدیر روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران در یادداشتی به موضوع نقش راهبردی ارتباطات در تحقق شعار سال سرمایه گذاری برای تولید پرداخت. - مدیر روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران در یادداشتی به موضوع نقش راهبردی ارتباطات در تحقق شعار سال سرمایه گذاری برای تولید پرداخت. به گزارش خبرنگار مهر ، مهدی خداپرست، مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در یادداشتی نوشت: ارتباطات در عصر جدید دیگر تنها یک ابزار مکمل در ساختارهای اداری و اجرایی نیست، بلکه به مثابه ستون فقرات نظام تصمیم سازی و تسهیل گر اصلی در حرکت های اقتصادی و اجتماعی به شمار می رود. هفته ارتباطات و روابط عمومی فرصتی ارزشمند برای بازخوانی نقش راهبردی این حوزه در پیشبرد اهداف ملی به ویژه شعار سال سرمایه گذاری برای تولید است. در شرایطی که کشور بیش از هر زمان نیازمند جهش در تولید جذب سرمایه و تقویت اعتماد عمومی است. ارتباطات هدفمند شفاف و اثر بخش نقشی بی بدیل در هموار کردن مسیر دارد. رسانه ها و روابط عمومی ها به عنوان نهادهای تولید کننده معنا تسهیل گر گفت و گو سازندگان سرمایه اجتماعی و شکل دهندگان افکار عمومی می توانند فضای ذهنی جامعه را برای استقبال از سرمایه گذاری مشارکت در تولید و هم افزایی می برچسب ها: سرمایه گذاری - روابط عمومی سازمان - مدیر روابط عمومی - روابط عمومی - سرمایه - ارتباطات - سرمایه گذاری شهرداری |
آخرین اخبار سرویس: |