نقش راهبردی روابط عمومی در تقویت سرمایه اجتماعی و ارتباطات سازمانی/ لزوم پایبندی فعالان این عرصه به صداقت و شفافیترییس جهاددانشگاهی در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی تاکید کرد: روابط عمومی دارای ماهیتی راهبردی و چندبُعدی است که تنها به جنبه های تبلیغی و ابزاری اطلاع رسانی محدود نمی شود، - نقش راهبردی روابط عمومی در تقویت سرمایه اجتماعی و ارتباطات سازمانی/ لزوم پایبندی فعالان این عرصه به صداقت و شفافیت رییس جهاددانشگاهی در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی تاکید کرد: روابط عمومی دارای ماهیتی راهبردی و چندبُعدی است که تنها به جنبه های تبلیغی و ابزاری اطلاع رسانی محدود نمی شود، بلکه به عنوان بخشی از منظومه مدیریتی، وظیفه گسترش و تعمیق روابط انسانی و تقویت پیوندهای ارتباطی درون سازمانی و برون سازمانی را بر عهده دارد. به گزارش ایسنا، در متن پیام دکتر علی منتظری، رییس جهاددانشگاهی، به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی، مجالی شایسته برای ارج نهادن به تلاش ها و نقش آفرینی های مؤثر تمامی کنشگران این عرصه خطیر و تحول آفرین است؛ عرصه ای که در دنیای پیچیده امروز، نقشی تعیین کننده در تبیین واقعیت ها، ایجاد ار برچسب ها: روابط عمومی - روابط - روز جهانی ارتباطات - ارتباطات - عمومی - راهبردی - سازمانی |
آخرین اخبار سرویس: |