چرا تبلیغات شهری نمایشگاه کتاب کم است؟تبلیغات شهری نمایشگاه کتاب تهران نسبت به سال های گذشته کمتر شده است. معاون اجرایی نمایشگاه کتاب در واکنش به این موضوع می گوید: ما به تعهداتمان عمل کردیم. - تبلیغات شهری نمایشگاه کتاب تهران نسبت به سال های گذشته کمتر شده است. معاون اجرایی نمایشگاه کتاب در واکنش به این موضوع می گوید: ما به تعهداتمان عمل کردیم. از شهرداری بپرسید. به گزارش ایسنا، مهدی اسماعیلی راد، معاون امور ناشران سی وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره اینکه چرا وضعیت تبلیغات شهری نمایشگاه مثل سال گذشته نیست، اظهار کرد: سازمان زیباسازی و دوستان شهرداری باید پاسخگوی این موضوع باشند. قراری که داشتیم این بود که در سطح شهر تبلیغات بیشتری انجام بدهند؛ اما همکاری خوبی نسبت به ادوار گذشته نداشتند. او درباره اینکه توافق ها در این زمینه در مترو به چه شکل بوده است توضیح داد: قرار بود دوستان مجموعه همشهری تبلیغات گسترده ای داشته باشند، درباره این موضوع هم انتقاد کردیم و گفتند رفع می شود؛ اما تا آنجایی که اطلاع دارم تبلیغات، تبلیغات قابل توجهی نبوده است. اسماعیلی راد درباره اینکه آیا انتقادها به عملکرد شهرداری به آن ها منتقل شده است گفت: بله منتقل شده است ، آن ها گفتند رفع می کنیم اما تا الان که نمایشگاه از نصفه هم رد شده، رفع نشده است. برچسب ها: نمایشگاه کتاب - نمایشگاه - تبلیغات شهری - تبلیغات - نمایشگاه کتاب تهران - کتاب - معاون اجرایی |
آخرین اخبار سرویس: |