پیوستن به سامانه ها و مدل های جدید آموزش، کلید رهایی از فقر آموزشیرییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، کلید رهایی از فقر آموزشی را پیوستن به سامانه ها و مدل های جدید در آموزش عنوان کرد و گفت: گروه های جهادی، - پیوستن به سامانه ها و مدل های جدید آموزش، کلید رهایی از فقر آموزشی رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، کلید رهایی از فقر آموزشی را پیوستن به سامانه ها و مدل های جدید در آموزش عنوان کرد و گفت: گروه های جهادی، مردمی و خیریه می توانند در حوزه بازماندگان از تحصیل و ارتقای کیفیت آموزش، نقش آفرینی مؤثری داشته باشند. به گزارش ایسنا، حمیدرضا خان محمدی، در نشست هم اندیشی فعالان وجهادگران عرصه آموزش در مناطق محروم با بیان اینکه نقطه عطف بزرگی در حال رخ دادن است گفت: بعد از 46 سال، برای نخستین بار آموزش و پرورش به عنوان مسئله اول دولت و ریاست جمهوری هم در مدرسه سازی فیزیکی و هم در کیفیت و محتوای آموزشی مطرح شده است. وی با بیان اینکه باید نشست هایی میان فعالان مردمی و مسئولان عالی رتبه از جمله وزیر آموزش و پرورش و ریاست جمهوری برگزار شود، افزود: باید مقدمه ای فراهم شود تا این جمع فرهیخته با رییس جمهور دیدار کنند و الگوهای موفق مردمی و جهادی خود را ارائه کنند. رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه کلید رهایی از فقر آموزشی، پیوستن به سامانه ها و مدل های جدید در آموزش است برچسب ها: آموزش - آموزشی - سامانه - رییس سازمان - رهایی - آموزش در مناطق محروم - بازماندگان از تحصیل |
آخرین اخبار سرویس: |