مطالب مرتبط:
ویدیو: از خط مقدم تا خط خبر؛ بازخوانی مسئولیت رسانه ها و روابط عمومی ها در بحران
معاون استاندار خراسان شمالی: روابط عمومی ها در امیدآفرینی نقش مؤثری دارند
لزوم تحول در روابط عمومی ها از رویکرد سنتی به مدرن
استاندار آذربایجان شرقی: روابط عمومی یک پست سازمانی صرف نیست
ابزار ذخیره سازی اکسترنال 976 ترابایتی HighPoint رونمایی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1404 ساعت 14:252025-05-24سياسي

روابط عمومی تنها یک ابزار نیست، بلکه نوعی نگرش و فلسفه است


روابط عمومی تنها یک ابزار نیست، بلکه نوعی نگرش و فلسفه است که باید در کل ساختار و فرهنگ سازمان ها نهادینه شود.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی استاد برجسته روابط عمومی گفت: روابط عمومی تنها یک ابزار نیست، بلکه نوعی نگرش و فلسفه است که باید در کل ساختار و فرهنگ سازمان ها نهادینه شود.

  حمید شکری خانقاه روز شنبه 3 خردادماه در همایش گرامیداشت هفته روابط عمومی در تبریز اظهار کرد: بسیاری از مدیران، روابط عمومی را به عنوان ابزاری صرف می پندارند؛ ابزاری که صرفاً برای تهیه خبر، برگزاری مراسم و انجام امور روبنایی به کار می رود، در حالی که تعامل و هنر ارتباطات، پایه و اساس واقعی این حوزه است.

وی ادامه داد: روابط عمومی هنری است که از دریچه تعامل انسان ها به آن نگریسته می شود؛ هنری که می تواند با بهره گیری از ابزارها، تکنیک ها و تاکتیک های مختلف، حس امید و انگیزه را در جامعه زنده نگه دارد.

هر سازمان باید قالبی مشخص داشته باشد تا بتواند ارتباطات هوشمند و موثر را تحقق بخشد.

وی افزود: موفقیت در هر سازمان معنای متفاوتی دارد.

گاهی اوقات، موفقیت با فروش بالا تحقق می یابد و در جای دیگر، با مشارکت و همدلی کامل سازمان.

اما در هر صورت، روابط عمومی زمانی به عنوان موفق شناخته می شود که بتواند دل ها را شاد کند.


برچسب ها: روابط عمومی - روابط - عمومی - ابزار - سازمان ها - حمید شکری خانقاه - فلسفه
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی تنها یک ابزار نیست، بلکه نوعی نگرش و فلسفه است

روابط عمومی تنها یک ابزار نیست، بلکه نوعی نگرش و فلسفه است