مطالب مرتبط:
جشن ازدواج 40 زوج دانشجو با مشارکت شهرداری تهران برگزار شد
جزییات طرح جدید شهرداری برای مقابله با زباله گردی در تهران
از تهیه اطلس سرمایه گذاری شهر تهران تا تأیید حسابرسی شهرداری منطقه 10
جزییات برگزاری مجمع عمومی بریکس با حضور شهردار تهران
سوتی تازه شهرداری تهران؛ اگر انگلیسی بلد باشید متروی بهتری سوار می شوید! +ویدیو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1404 ساعت 07:502025-05-28سياسي

بهبود ارائه خدمات عمومی به شهروندان توسط شهرداری تهران


بررسی آماری پیام های ثبت شده در سامانه 137 در سال گذشته نشان دهنده تغییرات معنادار در تعامل شهروندان با شهرداری تهران و بهبود ارائه خدمات عمومی است.

- بررسی آماری پیام های ثبت شده در سامانه 137 در سال گذشته نشان دهنده تغییرات معنادار در تعامل شهروندان با شهرداری تهران و بهبود ارائه خدمات عمومی است.

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی آماری انجام شده از پیام های ثبت شده در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی 137 طی سال 1403، نشان از تحولات معناداری در حوزه ارتباط شهروندان با شهرداری تهران دارد.

این داده ها بیانگر تغییراتی در میزان، نوع و روند تعاملات شهروندی با سامانه های پاسخگویی شهری بوده و نمایانگر بهبودهایی در نحوه ارائه خدمات عمومی به شهروندان هستند.

کاهش 12 درصدی در مجموع پیام های ثبت شده مطابق با آمار منتشرشده، مجموع پیام های شهروندی ثبت شده در این سامانه طی سال گذشته با کاهش 12 درصدی نسبت به سال 1402 مواجه بوده است.

این کاهش در تمام فصول سال مشاهده شده و دامنه ای از 2 درصد در فصل بهار تا 29 درصد در فصل زمستان را در بر می گیرد.

مسئولان حوزه مدیریت شهری این کاهش را نشان دهنده ارتقا سطح کیفی خدمات شهری، افزایش رضایت عمومی و کاهش نیاز به گزارش تخلفات و مشکلات شهری تفسیر کرده اند.


برچسب ها: شهرداری تهران - خدمات عمومی - ارائه خدمات - شهروندان - روند - سامانه - شهرداری
آخرین اخبار سرویس:

بهبود ارائه خدمات عمومی به شهروندان توسط شهرداری تهران

بهبود ارائه خدمات عمومی به شهروندان توسط شهرداری تهران