بهبود ارائه خدمات عمومی به شهروندان توسط شهرداری تهرانبررسی آماری پیام های ثبت شده در سامانه 137 در سال گذشته نشان دهنده تغییرات معنادار در تعامل شهروندان با شهرداری تهران و بهبود ارائه خدمات عمومی است. - بررسی آماری پیام های ثبت شده در سامانه 137 در سال گذشته نشان دهنده تغییرات معنادار در تعامل شهروندان با شهرداری تهران و بهبود ارائه خدمات عمومی است. به گزارش خبرنگار مهر، بررسی آماری انجام شده از پیام های ثبت شده در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی 137 طی سال 1403، نشان از تحولات معناداری در حوزه ارتباط شهروندان با شهرداری تهران دارد. این داده ها بیانگر تغییراتی در میزان، نوع و روند تعاملات شهروندی با سامانه های پاسخگویی شهری بوده و نمایانگر بهبودهایی در نحوه ارائه خدمات عمومی به شهروندان هستند. کاهش 12 درصدی در مجموع پیام های ثبت شده مطابق با آمار منتشرشده، مجموع پیام های شهروندی ثبت شده در این سامانه طی سال گذشته با کاهش 12 درصدی نسبت به سال 1402 مواجه بوده است. این کاهش در تمام فصول سال مشاهده شده و دامنه ای از 2 درصد در فصل بهار تا 29 درصد در فصل زمستان را در بر می گیرد. مسئولان حوزه مدیریت شهری این کاهش را نشان دهنده ارتقا سطح کیفی خدمات شهری، افزایش رضایت عمومی و کاهش نیاز به گزارش تخلفات و مشکلات شهری تفسیر کرده اند. برچسب ها: شهرداری تهران - خدمات عمومی - ارائه خدمات - شهروندان - روند - سامانه - شهرداری |
آخرین اخبار سرویس: |