وقتی اعتماد می شکند: تفاوت خیانت برند و خیانت کارکنان در نظر مشتریاندر دنیای پررقابت امروزی، برندها به عنوان دارایی های ناملموس اما حیاتی برای سازمان ها شناخته می شوند. با این حال، هنگامی که برندها یا کارکنان آن ها از اعتماد مشتریان سوءاستفاده می کنند، - در دنیای پررقابت امروزی، برندها به عنوان دارایی های ناملموس اما حیاتی برای سازمان ها شناخته می شوند. با این حال، هنگامی که برندها یا کارکنان آن ها از اعتماد مشتریان سوءاستفاده می کنند، احساس خیانت در مشتریان شکل می گیرد که می تواند به واکنش های منفی و حتی نفرت از برند منجر شود. عصر ایران / مدرسه کار و کسب ؛ دکتر داود موذن* - در این مقاله، به بررسی تفاوت های میان خیانت برند و خیانت کارکنان برند و واکنش های متفاوت مشتریان به این دو نوع خیانت می پردازیم. درک تفاوت های میان خیانت برند و خیانت کارکنان برند برای سازمان ها حیاتی است. با اتخاذ رویکردهای مناسب در مدیریت هر یک از این موارد، می توان از آسیب به اعتبار برند جلوگیری کرد و اعتماد مشتریان را حفظ نمود. خیانت برند خیانت برند زمانی رخ می دهد که برند به تعهدات اخلاقی، وعده ها یا ارزش هایی که به مشتریان ارائه داده است، عمل نکند. این خیانت می تواند شامل مواردی مانند کیفیت پایین محصولات، قیمت گذاری ناعادلانه، ارائه اطلاعات دورغ یا تبلیغات گمراه کننده باشد. برچسب ها: خیانت - برند - کارکنان - مشتریان - سازمان ها - تفاوت - سوءاستفاده |
آخرین اخبار سرویس: |