مطالب مرتبط:
سرنوشت پرونده انضباطی این دو دانشجو بعد از سال 1401 / جزییات تصمیمات مسئولان دانشگاه / آخرین اخبار و نتایج بررسی پرونده انضباطی
سرنوشت پرونده انضباطی این دو دانشجو بعد از سال 1401 / جزییات تصمیمات مسئولان دانشگاه / آخرین اخبار و نتایج بررسی پرونده انضباطی
سرنوشت پرونده انضباطی این دو دانشجو بعد از سال 1401 / جزییات تصمیمات مسئولان دانشگاه / آخرین اخبار و نتایج بررسی پرونده انضباطی
راز گرانی مسکن فاش شد / چرا قیمت خانه ها حداقل 30 درصد گران تر می ماند؟ / بررسی عوامل کلان تاثیرگذار بر افزایش بی وقفه قیمت مسکن در 1404
راز گرانی مسکن فاش شد / چرا قیمت خانه ها حداقل 30 درصد گران تر می ماند؟ / بررسی عوامل کلان تاثیرگذار بر افزایش بی وقفه قیمت مسکن در 1404
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1404 ساعت 11:402025-09-25دانش

افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان در حال بررسی است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از بررسی مجدد طرح افزایش سن پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

- عبدالحسین خسروپناه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: این طرح برای بررسی به وزارت آموزش و پرورش ارجاع داده شد و در شورای عالی آموزش و پرورش و مجموعه وزارتخانه به این جمع بندی رسیدند که افزایش سن پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان تا 30 سالگی انجام شود ، زیرا این موضوع اثری بر کیفیت ندارد.

خسروپناه افزود: عمدتا مسئولان دانشگاه فرهنگیان مخالفند و اعلام کردند این فاصله سنی به لحاظ تربیتی و آموزشی اثر منفی دارد و دلایل خود را مطرح کردند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طرح افزایش سن پذیرش دانشجو معلم در دو جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شد، موافقان و مخالفان نظرات خود را مطرح کردند ولی هنوز نهایی نشده است که قرار است این موضوع در صحن شورا نیز با حضور رییس جمهور مطرح و رای گیری نهایی انجام شود.


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - دانشگاه فرهنگیان - شورای عالی انقلاب - فرهنگی - شورای عالی - انقلاب فرهنگی - پذیرش دانشجو
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان در حال بررسی است

افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان در حال بررسی است