مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 11:462015-07-04ورزشي

آغاز توردوفرانس 2015 در اوترخت / نیبالی ، فروم و کونتادور مثلث مدعیان


یکصدودومین مسابقه دوچرخه سواری جاده معتبر توردوفرانس 2015 امروز در حالی آغاز شد که به نظر می رسد مدافع ایتالیایی عنوان قهرمانی بازهم جدی ترین مدعی برای تکرار عنوان مهم قهرمانی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از پاریس ، وینچنزو نیبالی که در دوره قبل بخت دار سوم قهرمانی بود ، امسال نظر کارشناسان را به عنوان مهم ترین مدعی جلب کرده است.

نیبالی با لقب لواسکوآلو به معنای کوسه ، که قهرمانی تورهای معتبر ووئلتای اسپانیا 2012 و جیرو دیتالیا 2013 را در کارنامه دارد در سال 2009 در توردوفرانس ششم شد و در سال 2012 عنوان سوم را کسب کرد تا همچنان به پیشرفت خود ادامه دهد.

کریستوفر فروم انگلیسی که قهرمانی سال 2013 را در کارنامه دارد و آلبرتو کونتادور اسپانیایی که دو بار فاتح توردوفرانس شده است ، دیگر مدعیان قهرمانی در این رقابت هستند.

مرحله نخست این رقابت امروز با حضور 22 تیم به مسافت 13.

8 کیلومتر به صورت تایم تریل انفرادی در اوترخت هلند آغاز می شود و فردا رقابت اصلی در جاده در مسیر 166 کیلومتری اوترخت تا نیلتی یانس در هلند برگزار خواهد شد.

نایرو کینتانا رکابزن کلمبیایی ، تیجای وان گارده رن از آمریکا ، تیبو پینو از فرانسه و خواکیم رودریگس از اسپانیا دیگر مدعیان قهرمانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توردوفرانس 2015 در اوترخت / نیبالی ، فروم و کونتادور مثلث مدعیان

آغاز توردوفرانس 2015 در اوترخت / نیبالی ، فروم و کونتادور مثلث مدعیان