مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 12:552015-07-06سياسي

محسنی ثانی : ایران در هرحال پیروز میدان است


رییس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت : از ابتدای شروع مذاکرات توفیقات خوبی نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، محمدرضا محسنی ثانی امروز در نشست شورای اداری شهر خوشاب افزود: برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران از قبل از انقلاب اسلامی آغاز شد و ما در دوران پس از انقلاب با اتکا به نیرو و توانمندی داخلی توانستیم برنامه صلح آمیز هسته ای کشورمان را با قدرت در مدت 20 سال عملیاتی کنیم و این در حالی است که این برنامه در کشورهای دیگر 60 سال طول کشیده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت مذاکرات کشورهای 1+5 کم کم از ادعاهای خود گذشتند گفت: امروز خیلی از مسایل هسته ای از جمله حق غنی سازی ، توسعه تحقیقات ، عضویت در باشگاه کشورهای هسته ای و تولید آب سنگین در اراک به میزان مورد نیاز به رسمیت شناخته شده است و این نشان از قدرت چانه زنی جمهوری اسلامی ایران دارد.

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی مذاکرات هسته ای را بهترین فرصت برای ایران دانست و تصریح کرد: چه این مذاکرات به نتیجه برسد و چه به نتیجه نرسد باز ما در این میدان پیروز خواهیم بود و به تلاش های خودمان در عرصه های مختلف ادامه می دهیم.

محسنی ثانی با بیان اینکه ما اعتقادی به صداقت آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای نداریم گفت: آمریکایی ها مرتب از ابتدای آغاز مذاکرات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی ثانی : ایران در هرحال پیروز میدان است

محسنی ثانی : ایران در هرحال پیروز میدان است