مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 11:262015-07-07اجتماعي

برخورد با راننده های روزه خوار در تهران


برخی شب ها مانند شب پیروزی تیم والیبال ایران بر امریکا، راننده های خودروهای لوکس به بهانه شادی، مزاحمت های بیشتری را برای شهروندان ایجاد می کنند، - گفت: به زودی آمار دقیقی درمورد خودروهای لوکسی که در این طرح اعمال قانون شده اند ارایه خواهیم داد.

سردار سید تیمور حسینی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، در گفت وگو با اعتماد در مورد برخورد با راننده های روزه خوار گفت: روزه خواری از هر منظر که به آن نگاه کنید کاری است خلاف عرف و آمیزه های دینی و شرعی و تمامی مسوولان مرتبط بر برخورد با روزه خواری تاکید داشته و دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازناجا، وی افزود: در همین راستا، راهنمایی و رانندگی نیز مانند سنوات قبل و برحسب وظیفه خود با رانندگانی که اقدام به روزه خواری در خودروی خود کنند برخورد می کند.

سردارحسینی درمورد نحوه برخورد با روزه خواران نیز گفت: براساس همین رویه، چنانچه راننده ای به شکل علنی و آشکار تظاهر به روزه خواری کند و ابایی هم از آن نداشته باشد، خودروی وی از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی توقیف و برای اعمال قانون به مراجع قضایی مربوطه ارجاع خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته چنانچه راننده ای به شکلی سهوی در خودروی خود روزه خواری کند، حکم قانون برای وی مشابه کسی خواهد بود که در روزهای عادی در خودرو چیزی بخورد یا بنوشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با راننده های روزه خوار در تهران

برخورد با راننده های روزه خوار در تهران