مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 20:412015-07-07سياسي

مسئولین استان یزد با روزه خواران برخورد قاطع داشته باشند


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در نامه ای سرگشاده با اشاره به حرمت ماه مبارک رمضان بیان کرد: مسئولین استان یزد با روزه خواران برخورد قاطع داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از یزد"، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در نامه ای سرگشاده به دستگاه های مسئول و مجری امر به معروف و نهی از منکر خواستار برخورد قاطع با روزه خواران شده است که متن آن به شرح زیر است: امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات موکد دین مبین اسلام است که جامعه اسلامی موظف به اجرای آن در تمامی امور است.

یکی از مباحثی که نیازمند اجرای این حکم دین اسلام می باشد بحث روزه خواری است.

ماه مبارک رمضان یکی از الطاف خداوند به مسلمانان میباشد و حفظ حریم این ماه مبارک بر تمامی مسلمانان واجب است اما متاسفانه در سطح شهر دارالعباده ی یزد شاهد صحنه هایی از روزه خواری عده ی قلیلی از مردم هستیم که ابدا در شان مردم مومن یزد نیست و از آن دردناک تر عدم برخورد مسئولین ذی ربط در حوزه ی برخورد با روزه خواری است.

برخورد با امر روزه خواری و اجرای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه ی همگانی می باشد اما این مهم نیازمند ورود ارگان های دولتی و انتظامی به عنوان مجریان احکام و فرامین الهی می باشد که متاسفانه کاستی هایی در مورد اجرای این مهم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین استان یزد با روزه خواران برخورد قاطع داشته باشند

مسئولین استان یزد با روزه خواران برخورد قاطع داشته باشند