مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 تیر 1394 ساعت 10:132015-07-12حوادث

38 کیلوگرم مواد مخدر در قائم شهر کشف شد


فرمانده انتظامی قائم شهر از کشف 38 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان مواد مقدر در سه ماه گذشته کشف و ضبط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدعلی طبری در تشریح اقدامات و عملکرد سه ماه نخست سال جاری فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، 38 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی، پلیس با ناامن کردن محیط برای سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت، با بهره مندی از تمام امکانات و توان و با استفاده از امکانات بسیج محلات، پلیس افتخاری، فعال سازی منابع مخبر و همکاری با دهیاران و شورای اسلامی دست به این اقدام زد.

طبری تصریح کرد: در سه ماه نخست امسال، طرح های متعددی از قبیل طرح جمع آوری معتادین تابلو براساس ماده 15 و 16 به منظور کاهش وقوع سرقت، طرح جمع آوری سارقان و احضار زندانیان، طرح برخورد با اراذل و اوباش، طرح سرکشی از صنوف و واحدهای متخلف و فاقد پروانه، طرح سرکشی و بازرسی از ضایعات فروشی به مرحله اجرا درآمد.

وی از اجرای 32 طرح پاک سازی نقاط آلوده، شناسایی و دستگیری چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 38 کیلو انواع مواد مخدر در سطح شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 کیلوگرم مواد مخدر در قائم شهر کشف شد

38 کیلوگرم مواد مخدر در قائم شهر کشف شد