مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 تیر 1394 ساعت 12:532015-07-13سياسي

احمدآباد قم دومین مقصد اهالی قرآن برای یاری رسانی به محرومان


دومین اردوی جهادی قرآنی 31 تیر لغایت 2 مرداد ماه 1394 در منطقه احمد آباد قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فعالیت های قرآنی درخصوص برگزاری اردو های جهادی بعد از ماه مبارک رمضان گفت: طبق تصمیم جدید قرار شده اردو های جهادی قرآنی در درجه اول در مناطق محروم اطراف استان تهران برگزار شود که طی آن مناطق محروم احمد آباد از توابع استان قم که در چهل کیلومتری اتوبان قم - تهران قرار دارد برگزار شود.

وی درباره زمان برگزاری دومین اردوی جهادی قرآنی گفت: دومین اردوی جهادی قرآنی روز های 31 تیر لغایت 2 مرداد ماه 1394 با حضور قاریان، حافظان و اساتید قرآن کریم در چهار روستا در منطقه احمد آباد برگزار خواهد شد.

قربانی از برگزاری یک محفل انس با قرآن در این اردو خبر داد و گفت: در این اردوی سه روزه برنامه هایی مانند آموزش روخوانی و روانخوانی، صحت قرائت نماز و احکام پیش بینی شده که در کنار این ها یک محفل انس با قرآن پنج شنبه 1 تیر ماه با حضور قاریان شرکت کننده در اردو برگزار خواهد شد.

رییس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از اعزام تیم پزشکی در کنار اهالی قرآنی خبر داد و گفت: در کنار قاریان و حافظان قرآن اعزامی به منطقه یک تیم پزشکی هم اعزام خواهد شد تا در کنار رفع نیاز های فرهنگی برخی از مشکلات و نیاز های مردم در حوزه بهداشت و سلامت هم مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدآباد قم دومین مقصد اهالی قرآن برای یاری رسانی به محرومان

احمدآباد قم دومین مقصد اهالی قرآن برای یاری رسانی به محرومان