مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 تیر 1394 ساعت 14:322015-07-14بين الملل

جنون کودتا در عربستان


در اقدامی دیگر برای حذف رقبا از میدان و تثبیت قدرت خود و فرزندانش، شاه سعودی در فرمانی جدید رییس «دیوان پادشاهی» را از سمت خود برکنار کرد.

- "، در اقدامی دیگر برای حذف رقبا از میدان و تثبیت قدرت خود و فرزندانش، شاه سعودی در فرمانی جدید رییس دیوان پادشاهی را از سمت خود برکنار کرد.

اقدامات انحصارطلبانه پادشاه عربستان که می تواند زمینه ساز ابعاد جدیدی از جنگ قدرت در خاندان سعودی باشد تمامی ندارد چنانکه سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان سعودی در فرمانی جدید حمد بن عبدالعزیز السویلم رییس دیوان پادشاهی را از سمت خود برکنار کرده و خالد بن عبدالرحمن العیسی وزیر مشاور و عضو شورای وزیران را سرپرست و مأمور پیشبرد امور دربار سعودی کرد.

سلمان بن عبدالعزیز با صدور دستورات جدیدی حمد السویلم که در را رأس هرم وزارت اسکان بود برکنار و ماجد بن عبدالله الحقیل را به جای وی منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، شاه سعودی همچنین شاهزاده مشعل بن عبدالله بن عبدالعزیز بن مساعد بن جلوی مشاور خودش را از این سمت برکنار و وی را به عنوان امیر جدید منطقه مرزهای شمالی با رتبه وزیر منصوب کرد.

سلمان بن عبدالعزیز پس از به پادشاهی رسیدن، با صدور احکام حکومتی جدید، دست به تغییرات گسترده ای در ترکیب حاکمیت این کشور زد به گونه ای که بسیاری از ناظران سیاسی و رسانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنون کودتا در عربستان

جنون کودتا در عربستان