مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 تیر 1394 ساعت 14:002015-07-15بين الملل

نیکلاس برنز: توافق هسته ای با ایران یک اتفاق خوب است


معاون سابق وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع کنگره گفت راهی که دولت آمریکا رفته، بهترین گزینه ممکن برای مهار دستیابی ایران به سلاح هسته ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، نیکلاس برنز استاد دیپلماسی و روابط بین الملل دانشگاه هاروارد در جلسه استماع کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت من فکر می کنم اگر ما بخواهیم در آینده شاهد صلح در خاورمیانه باشیم، حرکت ایران به سمت سلاح های هسته ای غیرقابل قبول است و متوقف کردن ایران و تحت بازرسی بین المللی دقیق نگه داشتن آن، یکی از مهمترین اهداف امنیت ملی آمریکا است.

گرچه بین دولت های بوش و اوباما در سیاستی که درباره ایران داشتند، تفاوت هایی وجود داشته است، هدف واحدی در این سیاست ها وجود دارد که در خدمت کشور ما بوده است.

هر دو ایران را زمانی که از مذاکره خودداری کرد، تحریم کردند.

هر دو در صدد ایجاد ائتلاف بین المللی علیه ایران برآمدند و هر دو مایل بوده اند اگر لازم باشد برای بازداشتن ایران از دستیابی به سلاح هسته ای، به نیروی نظامی متوسل شوند.

از نظر من هر دو دولت های بوش و اوباما با جدیت و مسئولانه درباره راه حلی برای ایران که برای کشور ما پذیرفتنی باشد -یعنی ایرانی که به تعهدات بین المللی قابل راستی آزمایی و سخت متعهد باشد که از ساخت سلاح هسته ای پیشگیری کند- عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکلاس برنز: توافق هسته ای با ایران یک اتفاق خوب است

نیکلاس برنز: توافق هسته ای با ایران یک اتفاق خوب است