مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 تیر 1394 ساعت 17:412015-07-15بين الملل

وزارت خارجه آمریکا: توافق با ایران واکنش های مثبت فراوانی درپی داشت


پایگاه اینترنتی رسمی وزارت خارجه آمریکا نوشت اعلام موافقتنامه هسته ای تاریخی بین ایران و گروه پنج به اضافه یک در روز سه شنبه با واکنش های مثبت طیف گسترده ای از افراد و سازمان ها روبرو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی وزارت امور خارجه آمریکا، در زیر به نمونه کوچکی از این واکنش به موافقتنامه هسته ای بین ایران و گروه پنج به اضافه یک اشاره شده است: بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد گفت این پیمانی است که ارزش حرف زدن درباره آن را دارد.

من امیدوارم و واقعا معتقدم که این موافقتنامه منجر به تفاهم متقابل بیشتر و همکاری در بسیاری از چالش های امنیتی جدی در خاورمیانه (غرب آسیا) شود.

این موافقتنامه همچنین می تواند به تقویت صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن کمک کند.

اسقف اسکار کانت از انجمن اسقف های آمریکا گفت این موافقتامه گامی مهم در جهت امنیت و دوستی بیشتر در جهان است و این هدفی است که همه ما آن را دنبال می کنیم.

وی افزود من از این موافقتنامه مهم که آمریکا و دیگر کشورهای عضو گروه پنج به اضافه یک با ایران دست یافته اند استقبال می کنم.

این موافقتنامه دستاوردی مهم در جهت محدود شدن برنامه هسته ای ایران و جلوگیری از دستیابی این کشور به تسلیحات هسته ای است و درعین حال به ایرانی ها اجازه می دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه آمریکا: توافق با ایران واکنش های مثبت فراوانی درپی داشت

وزارت خارجه آمریکا: توافق با ایران واکنش های مثبت فراوانی درپی داشت