مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 تیر 1394 ساعت 16:062015-07-17سياسي

شورای نگهبان در راس صیانت از نظام اسلامی قرار دارد


امام جمعه موقت شهرستان رودبارجنوب گفت: شورای نگهبان از نظر امام (ره) و رهبر انقلاب از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است و وظیفه نظارت بر تدوین قوانین مختلف در مجلس شورای اسلامی را به عهده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا حسینی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت عید سعید فطر اظهار داشت: در اعیاد اسلامی به مناسبت اینکه در پرتو اطاعت یک ماهه ماه مبارک رمضان و یا انجام فریضه بزرگ حج، صفا و پاکی فطری نخستین به روح و جان باز می گردد و آلودگی ها که بر خلاف فطرت است از میان می رود عید گفته شده است.

حسینی به 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی در سال 1359 اشاره و ابراز داشت: یکی از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی نهاد شورای نگهبان است که در اصل 91 تا 99 قانون اساسی شرایط تعداد، وظایف و مسئولیت های این نهاد بیان شده است و این نهاد انقلابی در مقاطع مختلف از عمر پر برکت انقلاب از انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

امام جمعه موقت رودبارجنوب اذعان کرد: شورای نگهبان وظیفه نظارت بر تدوین قوانین مختلف در مجلس شورای اسلامی و مطابقت آن با شرع مقدس اسلامی و نظارت بر کلیه انتخابات و تفسیر قانون را دارد و این شورا از نظر امام (ره) و رهبر انقلاب از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان در راس صیانت از نظام اسلامی قرار دارد

شورای نگهبان در راس صیانت از نظام اسلامی قرار دارد