مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 تیر 1394 ساعت 00:502015-07-17سياسي

معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی: عید فطر جلوه تکامل عبودیت و بندگی است


معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: عید فطر جلوه متکامل عبودیت و بندگی است، در حقیقت عید فطر با تمام شکوه، عظمت و اجتماعش خودنمایی کرده و مومنان را به خود دعوت می کند و قبولی روزه و نماز را نوید می دهد.

- حجت الاسلام صادق گلزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: رمضان ماه عبادت، بندگی، شرف، فضیلت، تقوا، سازش، مدارا، همزیستی، انس و الفت و زندگی جمعی است.

وی خاطرنشان کرد: رمضان ماه ایثار و گذشت، رسیدگی به نیازمندان و مستمندان، مشارکت و همفکری، قرآن و دعا و نیایش است و ماهی بوده که در دل خود لیالی قدر و شب های نیایش را داشت.

معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه عید فطر عید عبودیت، بندگی، قبولی طاعات و عبادات است، گفت: عید فطر، عید شکفته شدن امید و آرزوها و انتظار فرج امام زمان(عج) است.

وی خاطرنشان کرد: عید فطر جلوه متکامل عبودیت و بندگی است، در حقیقت عید فطر با تمام شکوه، عظمت و اجتماعش خودنمایی کرده و مومنان را به خود دعوت می کند و قبولی روزه و نماز را نوید می دهد و به طور حقیقی عید اغنیا و نیازمندان است.

گلزاده با بیان اینکه عید فطر عید مساعدت در تقدیر و معیشت نیازمندان است، گفت: رمضان اردوگاه استقامت، پایداری و حرکت در زمینه عبودیت و بندگی است تا با آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی: عید فطر جلوه تکامل عبودیت و بندگی است

معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی: عید فطر جلوه تکامل عبودیت و بندگی است