مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 تیر 1394 ساعت 08:262015-07-20ورزشي

استقلال، سایپا و بازآفرین لیگ برتر شطرنج کشور را با پیروزی آغاز کردند


تیم های شطرنج استقلال تهران، سایپای البرز و بهین بازآفرین در دور نخست از هفته آغازین رقابت های لیگ برتر شطرنج مردان باشگاه های کشور در ساری حریفان خود را شکست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رقابت های لیگ برتر شطرنج باشگاه های کشور در ساری آغاز شد و تیم های حاضر در این مسابقات نخستین دور از رقابت های خود را از سری مسابقات هفته اول لیگ برتر برگزار کردند.

در مسابقات برگزارشده تیم شطرنج استقلال تهران در یک مسابقه نزدیک با نتیجه 2 و نیم بر یک و نیم برابر تیم اداره راه و شهرسازی استان لرستان به پیروزی رسید تا در نخستین حضورش در لیگ برتر در فصل جدید، به یک پیروزی باارزش دست یابد.

در این مسابقه رقابت امیر باقری از استقلال برابر آرین غلامی از راه و شهرسازی لرستان مساوی شد اما پوریا درینی شطرنج باز استقلال موفق به شکست ویرجینیوس از راه و شهرسازی لرستان شد.

مسعود مصدق پور شطرنج باز تیم راه و شهرسازی لرستان که فصل گذشته در تربیت قم مشغول به فعالیت بود برابر همایون توفیقی از استقلال به تساوی رسید اما تساوی سید جواد علوی از استقلال برابر امین چنگایی از راه و شهرسازی لرستان در نهایت حکم به برتری استقلال در این مسابقه داد.

تیم شطرنج سایپای البرز نیز در مسابقه برابر تیم دنیای فلز گیلان با اقتدار عمل کرد و این تیم را 3 و نیم بر نیم شکست داد و به یک پیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال، سایپا و بازآفرین لیگ برتر شطرنج کشور را با پیروزی آغاز کردند

استقلال، سایپا و بازآفرین لیگ برتر شطرنج کشور را با پیروزی آغاز کردند